• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • mirakulix83

frenys1: I morgon ska vi äta gås. Själv?

• Lasis

Jag skall bli pappa!
    Jag är för närvarande på en utbildning utomlands och igår ringde min kära flickvän och berättade att vi väntar barn!

Eftersom att jag ville vänta till min provanställning upphör och hon ville ha barn på stubben så beslutade vi oss för att inte aktivt försöka få barn men samtidigt inte aktivt försöka undvika det.

Jag har faktiskt varit så glad att jag har gråtit en skvätt.
    Min kollega undrade om jag var ledsen, men jag lyckades övertyda honom om att så inte var fallet utan att tala om vad det gällde.

Eftersom att det är mitt första barn så känns livet skumt på något skönt sätt nu. Jag kan inte riktigt förklara det.

• mirakulix83

Välkommen Lasis: Grattis. Jag vet hur den känslan känns. Den är mkt svårt att för klara. :) Hur långt är ni komna i graviditeten?

• mirakulix83

Hallå alla på tråden och på Familjeliv. I morgon är det Fars dag då blir alla pappor upp vaktad den dagen. Nästa år är det våran tur att bli upp vaktad den 2009-11-09
    Det kommer kännas konstigt att bli upp vaktad på fars dag nästa år.

• frenys1

mirakulix83: Satt och tänkte på det jag oxå igår =)
    Fast då kom flickvännen och sa att hon kommer bli firad på mors dag före innan jag blir firad på fars dag =P

• mirakulix83

frenys1: Haha just de. Det är bull att dom firar före oss.

• Ragge24

Här har ni en kille på 25 år som ska bl pappa i juni runt midsommar

• hedde73

Nybliven medlem som skall bli pappa igen i juli 09. Har tre tjejer sedan innan födda 02, 04 och 05. Vi får se om det blir ytterligare kvinnlig dominans i hemmet eller om det blir kvotering. :)

• frenys1

Gratulerar till hedde73 och Ragge24 =)

Svar på tråden Blivande pappor 09