• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • mirakulix83

Ragge24: Haha det var ju synd. Jo tack det är bara bra här. Hur är det själv?

Proxon: Grattis hur kännes det?

2barnspappan: Det får man inte hoppas på.

Farsan baloo82: Man har ju koll på ens tråd. Det var ju skönt att höra.

• mirakulix83

Ragge24: Vet inte än. Själv?

frenys1: Är du skengravid? Jag är det inte.

• Ragge24

Jo tack mirakulix83 det är bara bra.Funderar lite på vad man ska börja packa ner i flyttkartonger m.m.

• Ragge24

Man längtar ju hur mycket som helst tills barnet kommer.Det gör vi nog alla här,men är lite nervös om det ska hända något,men jag tror och hoppas inte på det.

• paTrust
    frenys1 skrev 2008-11-13 19:08:47 följande:
    Någon som känner sig "skengravid"?
    haha... som viktökning, illamående och allmänt rastlös? å så det där godiset!!! hehe!!
  • paTrust
    Ragge24 skrev 2008-11-13 19:29:23 följande:
    Man längtar ju hur mycket som helst tills barnet kommer.Det gör vi nog alla här,men är lite nervös om det ska hända något,men jag tror och hoppas inte på det.
    en rätt sweet känsla att inse att man ska ha barn... dom e ju så Grymt mysiga!!! å grabbar, dom luktar gott oxå... haha...kanske inte där bak ibland...men ändå!!! hehe dom e goa så man bara vill äta upp dom!!
  • Ragge24

Jag har en brorson som nyligen fyllt 1 år.Han gullig och rolig o busa med.Han är snabb av att bara hasa sig fram på baken.Man blir så glad av att träffa honom när man ser hans flin och när man ser hans lycka.

• mirakulix83

Ragge24: Skönt att höra. Ska du eller ni flytta?

• Ragge24

mirakulix83:Det är vi båda som ska flytta till en fyra i samma länga vi bor i ett område med lägehetsradhus. Nu bor vi uppe på en annan lägen het. Men från och med söndag flyttar vi in i en vå våningslägenhet. Ska bli skönt,Vårat barn kommer att få ett ganska så stort eget rum när barnet blivt äldre.Jag och en mpis ska tapetsera och dona lite innan vi börjar flytta över möbler början på nästa vecka.

• mirakulix83

Ragge24: Det var ju trevligt och kul för er. Hoppas att ni trivs där. Vi ska oxså göra om dator rummet till barnrum. Det ska bli kul. :)

Svar på tråden Blivande pappor 09