• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • Israeli2000

tackar, tackar...mkt planerande blir det när manska ha barn, men det är bara roligt

• Ragge24

Mirakulix83:Jodå,köket blev klart idag.Blev rätt nöjd faktiskt.Ska Tapetsera ena sovrummet i morgon och så ska jag vara barnvakt åt grannens barn.Min sambo är väldigt lättretlig och så fort man säger nått så blir hon sne och skäller ut en och börjar smälla i dörrar.

• frenys1

Ragge24: Jag känner igen det där med lättretlig sambo ^^,
    Men det går över =) Man förstår ju vad de går igenom, och det är väl en rätt jobbig tid för de. Men försök lugna ner henne och berätta hur mycket du älskar henne och hur mycket du längtar efter barnet, krama om henne och ge henne mycket kärlek. Det behöver våra flickvänner dessa tider =)

• mirakulix83

Ragge24: Låter jätte bra. Kan man anställa dig nu då så kan du fortsätta hos oss sen. Det är kul att leka med dem små. Jag vet hur det är när hon blir sur. Min sambo blev sur igår på mig för att jag hade köpt för lite fiskgratäng. Alla kan göra misstag ibland.

Israeli2000: Vsg =) Det är mkt som ska göras klart innan bebisen är ute.

• Ragge24

mirakulix83::)det är bara att säga till om jag kan vara till hjälp.Är väldigt barnkär.Jag har bra hand med barn och det är kul att busa o leka med dem..Nu är jag färdig med målandet i nya lägenheten,så nu är det bara det tråkiga kvar att göra.Vill att allt ska vara över nu.

frenys1:Jag säger varje dag att jag älskar min sambo och försöker med allt.Jag är lika orolig som henne att vi kan få missfall igen som vi redan har haft två gånger innan.Igår var det mitt fel att det var för lite väggfärg kvar till sovrummet och då tyckte hon att jag lika görna kunde gå hem istället.

• frenys1

Vi hade ett stort bråk igår vi oxå, över en trasig rakhyvel ^^
    Slutade med att jag nästan fick åka till akuten. Började hyperventilera osv... Men det gick bra ^^p

• Ragge24

frenys1:Oj då,det var inte bra.Hoppas att det är bättre nu.

• Tony Montana

Fasen gubbar, det låter inte så lätt. Jag har nog haft tur än så länge..

Hoppas bara att det håller i sig.

Peace

• frenys1

Det är bara bita ihop =P
    Är man påläst så vet man att hormonerna spelar gravida ett spratt. Sånt man får ta ^^

Vad händer i helgen kamrater?

• mirakulix83

Ragge24: Jaså var bor du då? Det är jag med. Jag har 5 mindre syskon i vår familj så man vet lite sen innan vad man ska göra.
    Det vill vi oxså. Jag drömde att vi hade fått en flicka i natt.

frenys1: Det var ju inte alls kul att höra. Vi ska nog börja måla nu bebis rummet. Vad händer hos er?

Tony Montana: Det kan man aldrig veta. Du har tur du hehe.

Svar på tråden Blivande pappor 09