• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • Israeli2000

2barnspappan: Ja visst är det så, det får man göra. Ofta går det över lika fort som det uppstår. Tur e väl det

• bebop

Innerst inne...klart jag ville bli pappa igen, men sonen är 23, så papparollen kanske är lagd på hyllan.
    Nu funkar ju inte livet så.....enkelt, därför skall jag nu, om allt går väl, bli pappa igen
    Är otroligt tacksam, men också rätt ödmjuk inför vad som komma skall
    Juli -09 är det dax!

• frenys1

bebop: Hur gammal är du om man får fråga det? ^^
    Oavsett ålder så spelar det ingen roll. Känns det rätt så känns det rätt =) Man får ta å gratulera =D
    Hur känner din son över att bli storebror?
    Själv fick jag reda på att jag ska bli storebror i februari 2009, nästan samma datum som jag ska bli pappa =P

• mirakulix83

bebop: Oj där ser man. Grattis. Man är inte för gammal att bli pappa om man mellan 45 - 60.

• TARANTINO

kanske blir lite jobbigt att ha en tonårsunge när man är 70-80+ både som förälder och för barnet! men det är/blir väl som man gör det till.?

Hänt något kul i helgen då gubbar?

• mirakulix83

TARANTINO: Vi håller på måla barn rummet. Själv då?

• frenys1

Tarantino: Flickvännen har varit iväg på ngt med kyrkan, så jag har passat på att umgås med en kompis ^^
    själv då?

• mirakulix83

I morgon är det exakt en månad kvar till JULAFTON. Nån som har köpt julklappar än?

• Israeli2000

Vi har börjat köpa lite, men det är en del kvar. Jag tycker det är ganska skönt att ta lite å gången..

• paTrust
    mirakulix83 skrev 2008-11-23 18:26:42 följande:
    I morgon är det exakt en månad kvar till JULAFTON. Nån som har köpt julklappar än?
    ja, EN har jag hunnit me iaf... rosa mjukistärningar till bilen som tjejen ska få!!! HON sa det mest på skämt men va tusan, då SKA hon få de oxå!!!
Svar på tråden Blivande pappor 09