Inlägg från: Israeli2000 |Visa alla inlägg
  • Israeli2000

Blivande pappor 09

frenys1 skrev 2008-10-13 19:32:27 följande:
    Tarantino: Näe, det är ju som att få en julklapp i handen mitt på sommarn och få veta att det är ett gameboy typ ^^ så vi väntar å ser vad det blir när den pluppar ut :P Det är rätt najs å ha sån ung morsa, brukar bli rätt roliga fester :P Tänkte passa på att fråga gruppen här.. Snusar/röker ni?Har era flickvänner försökt tvingat er att sluta? =P
    yup.. jag röker och får jämt höra att jag inte "får"...
  • Israeli2000

Hej alla blivande pappor, nån gång i juni nästa år smäller det här, känns mkt spännande. Jag har ju en dotter sen tidiare iofs, men det är lika spännande för det, anyways, ville bara säga hej till er alla..

• Israeli2000

tackar, tackar...mkt planerande blir det när manska ha barn, men det är bara roligt

• Israeli2000

känner igen det där med små tjafs, härom dan hade jag glömt tanka bilen när tjejen skulle ha den, det fanns så det röckte, men lyste ju rött. Var inte så långt hon skulle åka men det slutade med bråk. Verkar hända en del men en thejs kropp när de e gravida *S*

• Israeli2000

Danee: Välkommen!.. hoppas allt e bra med dig

• Israeli2000

2barnspappan: Ja visst är det så, det får man göra. Ofta går det över lika fort som det uppstår. Tur e väl det

• Israeli2000

Vi har börjat köpa lite, men det är en del kvar. Jag tycker det är ganska skönt att ta lite å gången..

• Israeli2000

mirakulix83: visst är det så, blir för jobbigt om man ska köpa allt på en gång, desutom blir det inte lika genomtänkt..

• Israeli2000

Mirakulix83: javisst!.. aldrig fel med lite stampmusik *s*

• Israeli2000

vi var och kollade vårt andra ul idag, allt såg bra ut, det var en lite aktiv krabat där inne som sparkade runt med benen. Var en fantastisk känsla att denna lilla människa där inne..

• Israeli2000

lyssnar en del på cosma, astrix, alien project mm, har dock lite idé torka när det gäller nya att lyssna på, tar tacksamt emot tips.
    Nej visst är det så, är en helt fantastisk känsla när man ser det lilla livet röra på sig där inne.

• Israeli2000

ja dom är bra också, kön vet vi inte än, är för tidigt för det. Men vi har bestämt att vi ska ta reda på det i alla fall..

• Israeli2000

Jo det är sant. En del vill ju inte veta könet, men vi är för nyfikna för att vänta. Sen är det ju lättare att planera om man vet om det är en pojke eller flicka

Svar på tråden Blivande pappor 09