• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • mirakulix83

Storkisse: Det var ju bra att ni har köpt de.

• mirakulix83

Tja Alla pappor. Vad ska ni göra i helgen?

• Storkisse

jag ska foga runt fönster skåp o kakel.. blir mycket sånt när man har ett kök på 21kvm.. imorgon bär det av till IKEA.. Vad ska han hitta på själv?

• TeddyRobert

Här blir det bara att ta det lugnt. Ska på middag med sambon och pappsen imorgon. Annars så blir det nog bara slappa...

• frenys1

Nu har vi grundmålat garderoben och vaggan till lillbääsen. Hållt på halva dan, och imorn blir det till att måla med färg! =P Så har vi adventspyntat idag oxå =)

• Storkisse

Det blev inget fogande.. det blev att hjälpa en kille byta vredet till bastun fast det gick inte så bra.. small som fan när vi drog igång strömmen.. #PANG# 3gånger sen sket vi i det.. Sen va det bara att ta en öl o skruva gips pilla lite i elcentralen så att hon fick ström i ett utag ute så att belysningen i busken funkar.. Glöm inte att man ska ha jordfelsbrytare om man har utag utomhus!! Så ska jag göra om en strömbrytare till utag o göra om den andra till en kron så både utebel o hall bel blir från samma ställe.. Om nån undrar vad jag roar mig med ikväll.. Nu ska jag pilla vidare..

• PinkY1987

Jag ska Handla klappar till vänner och familj :)

• mirakulix83

Storkisse: Vi var på Ikea igår. Men hittade inte nått roligt.

TeddyRobert: Inte illa det kan nog bli roligt.

frenys1: Hoppas att det blir bra.

PinkY1987: Då gick det nog mkt pengar igår?

• Storkisse

mirakulix: det blev inget IKEA.. Barstolarna som va en av huvudanledningarna till besöket fanns inte.. Så det blir att jobba idag istället..

• mirakulix83

Storkisse: Det var ju tråkit att höra. Hoppas att du hittar dem någon annan stans.

Svar på tråden Blivande pappor 09