• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • Ragge24

Hej alla blivande pappor. Är allt bra med er?Ska ni göra nått kul i helgen?

• mirakulix83

Ragge24: Hallå. Ja det tycker jag. Själv då? Vi får se har inte tänkt så långt. Vad ska ni göra då?

• frenys1

Ragge24: Jag och flickvännen ska till Borlänge på fredag och bo på hotell. Vi fick gratis hotellnatt när vi beställde barnvagnen från Barnens Hus, så vi ska passa på att åka dit och handla julklappar =) sj då?

• Farsan baloo82

Ullared på fredag.....ska börja vässa armbågarna nu :)

• frenys1

Idag var vi till barnmorskan och kikade lite och fick lite info. Nu ska man ringa till soss och acceptera faderskapet =P

• Ragge24

mirakulix83:Härligt o höra att det är bra:). Två kusinbröder till mig kommer hit i morgon och ska vara här i helgen. Vi träffas inte ofta så det ska bli kul. På söndag ska jag spela innebandymatch.

frenys1:Jaså,ska ni till Borlänge:)vad trevligt att ni ska få bo på hottel där gratis, det är inte ofta det händer. Ska ni till Kupolen och handla julklappar? Mina kusiner kommer på besök i morgon och ska vara här i helgen,dom är bröder. Vi ska träffas och äta lite gott och dricka lite öl.På söndag har jag innebandymatch. Så det blir en ganska lugn helg. Hoppas ni får det skönt o trevligt i Borlänge.

• frenys1

Ragge24: Japp =) Vi tänkte passa på å handla på kupolen eftersom vi fick gratis hotellnatt =) Lycka till på matchen =)

• mirakulix83

Farsan baloo82: Där lär vara mkt folk där i ullared nu.

frenys1: Låter trevligt. Det får vi oxså göra.

Ragge24: Låter mkt trevligt hoppas att ni får det roligt.

• Ragge24

Det gör ni rätt i att dra till kupolen när ni ändå är där:)o kolla julklappar.Jag brukar vara uppe i Dalarna på sommrarna vid sommarstugan. Ska kanske upp dit i mellandagarna och hälsa på kusinerna. Tack,jag ska göra mitt bästa i målet på matchen.

• mirakulix83

Ragge24: Det får vi hoppas på. =)

Svar på tråden Blivande pappor 09