• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • mirakulix83

Israeli2000: Själv lyssnar jag på Skazi, GMS. Whicked Hayo mm.
    Det är de. Vad sa du vad det blev för kön?

• mirakulix83

Hallo Alla blivande pappor. Vad har ni hittat på i helgen? Har ni köpt alla julklappar nu?

• Israeli2000

ja dom är bra också, kön vet vi inte än, är för tidigt för det. Men vi har bestämt att vi ska ta reda på det i alla fall..

• frenys1

Måste kolla med er grabbar om ni förstår denna humor.
    Det är några grabbar från Alfta (där jag kommer ifrån) som gjort en långfilm! Det här är trailern!

• mirakulix83

Israeli2000: Det kunde blivit en överraskning. Det gör vi alla fal.

frenys1: Ok det får jag kolla upp.

• mirakulix83

frenys1: Konstig humor. Den kan bli rolig och bra. Jag gillar typ Robert Gustavsson humor.

• frenys1

Den är jätterolig, fast jag tror "utsocknes" folk inte förstår humorn i det hela =P

• mirakulix83

frenys1: Alla är lite konstiga på sitt vis. Det kan vara jag som inte fattar haha.

• Storkisse

Nu händer det saker.. Jag va iväg o bowlade o när jag kom hem så va undertaket i köket på platts, så nu är det bara att knyta ihop mina 12 belysnings punkter i taket 2 vid fönster o det 8st i underskåp o några led slingor..

• mirakulix83

Storkisse: Låter mkt fint. =)

Svar på tråden Blivande pappor 09