• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • Pior

Hej!

Jag ska bli pappa nu i slutet av Januari. Bor i Svedala i skåne och tycker det skulle vara roligt att träffa andra pappor i samma "situation" och snacka lite tankar och ideér.

Skicka gärna ett medelande eller skriv här i forumet

• mirakulix83

Pior: Grattis. Vi bor i Södra sandby i Skåne. Vi ska ha 4 Mars.

Har ni fått reda på vilket kön det blir?

• Pior

Mirakulix83//

Tack så mycket och grattis själv!!

Ja vi ska få en liten pojke som ska heta Liam, har ni tagit reda på vad det blir?

• TeddyRobert

CarlQ: Stort GRATTIS!!
    Jag vet hur det är att vänta så länge. Har själv gjort det.

Ragge24: Ni har kommit lite längre än oss... Hon är "bara" i v. 9.

• Pior

TeddyRobert//

Tack så mycket!

Ok, då har ni några osäkra veckor till framför er, håller tummarna att allting kommer gå bra för er!!

Var bor du i Sverige någonstans?

• mirakulix83

Pior: Tackar. Det är mkt fint namn. Vi tänkte också ha det namnet till son om det blir en pojke. Vi har försökt att se om det är en h*n men bebisen satte för benen så vi inte kunde se nått. Det för bli en överraskning istället.

• mirakulix83

Storkisse: Det var ju skönt att bebisen kan hålla sig inne tills då.

Ragge24: ja det tycker vi med. Ja då jag hade jätte roligt. Men det var ju rolig att höra ju.

• Storkisse

Vi fick goda nyheter idag, hon är fortfarandebodrad att vara sängliggande men barnet verkar vara fixerad så hon får iallafall gå på toa nu..

• Pior

Storkisse//

Det var roligt att höra! Hoppas nu att allt annat löser sig också!

Svar på tråden Blivande pappor 09