• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • mirakulix83

Storkisse: Det var ju inte roligt att höra hoppas att det blir bättre snart. Jo då det är bara bra med oss. Vi var på KK här om natten. Min sambo hade jätte ont i magen. Så vi åkte in natten mellan Fredag till Lördag. Det visades att hon har urin inflammation. Det är inte så bra om hon har de. Då kan det öppna upp så bebisen är på väg ut. Det är lite väl tidigt. Men nu är det bättre nu när hon går på medicin.

• Storkisse

mirakulix: Ja det är ju rätt så många saker som kan ställa till det för oss.. Men sjukvården är ju bra, sånna här saker ställde ju till det allvarligt för 15-20 år sen men är ju inte så farligt nu för tiden. Nä nu ska jag ner till BB igen.. Ha en trevlig em..

• mirakulix83

Storkisse: Jo det är sant. Lycka till. Tack desamma.

• mirakulix83

Hallå alla blivande pappor. Bara två dagar kvar till julafton. Har ni handlat alla julklapparna? Vad har ni gjort i helgen?

• CarlQ

Mirakulix- Klapparna är klara. Maten handlad och nu väntar bara uppesittarkväll med Bingolotto.... . Vuxenpoäng!

• paTrust

Jaha ja, julekaos här...ingen ordning och tjejen och lilljäntan kvar på neo... vill SÅÅÅ att dom ska komma hem nu!!! Men men, försöker styra upp det ändå...pyntet är klart, maten..ja de får duga de som är och klapparna hittade jag just på i garderoben.. *pust* får bli en lite "anorlunda" jul i år... precis som för 2 år sen... ha de gott grabbar och ta det lugnt med julenubben!!

• mirakulix83

CarlQ: Det var ju mkt bra. Jaså ni ska spela Bingolotto låter mkt trevligt.

2barnspappan: Oj låter som du skulle haft lite hjälp där hemma.
    Det är tur att ni har fått upp lite i alla fal. Tack desamma Hehe.

• TeddyRobert

Pior: Vi bor i Landskrona, så det är inte sååå långt från er...

• TeddyRobert

Tony Montana: Jag beklagar verkligen sorgen. Hoppas att ni kan ta er igenom detta och komma ut starkare på andra sidan. Om du vill skriva av dig eller bara snacka så finns jag här.

Svar på tråden Blivande pappor 09