• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • mirakulix83

God Jul på er. Hoppas Tomten kommer till er. Hoohoo

• TeddyRobert

Önskar er alla en god jul!!!

• mirakulix83

Jag måste meddela att jag kan kanske blir pappa idag, Jag och min sambo åkte in till kk i fredags natt för att hon har jätte ont i magen sen visade dig sig att hon har urin inflammation och det kan göra så hon öppnar sig. Men det hade hon inte. Men så igår kväll så åkte vi in igen för att hon hade mer ont. Så dom sa till henne att hon fick lägga in henne så dom hade uppsikt över henne i natt. Men nu i morse kl 8.05 så ringde min sambo och sa att hon hade öppnat sig lite. Så nu får man se om bebisen kommer idag eller i morgon. Jag ska strax in till KK och sitta där och vänta och se vad som händer. Vi är br att bebisen ska komma ut den 4 Mars 2009. Nu kanske bebisen kommer ut den 24 December 2008 istället. Om jag blir pappa nu så kommer jag ändå ha tråden kvar. Vi är ändå som en stor familj nu. God jul på er alla

• TARANTINO

Spännande mirakulix! Håll oss uppdaterade.

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR på er!

• paTrust

mirakulix: lycka till och hoppas allt går bra!!!

angående julpyntet: bra karl reder sig själv!!! men lite feminina fingrar kan man få det mesta att se snyggt ut!!! haha

• mirakulix83

TARANTINO: Det är klart. Bebisen är inte på väg ut. Barnmorskan håller stopp så inte bebisen är på väg ut. Vi åkte in Tisdags kväll kommer kanske hem i morgon någon gång. Det är mkt medicin hon måste få i sig.

TobbeKillen: Tackar. Tur är bebisen kvar till Mars.

2barnspappan: tack man får hoppas allt går bra.
    Det är så sant så. Haha

• Storkisse

mirakulix: Jag vet hur du känner.. håller tummarna att det lugnar ner sig o att hon inte måste stanna kvar som min sambo..

Svar på tråden Blivande pappor 09