• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • mirakulix83

Israeli2000: Det är samma här men vi vill ändå vänta nu. Vår nästa Ul är i mellan 34 -36. Då är det inte lönt att veta.

• frenys1

Grattis till mirakulix som fyller 25 år idag!
    Han leve Hipp hipp Hurra!!

• paTrust

mirakulix: grattis i efterskott då mannen!!! samma dag som min far dessutom.

frenys1: fick ni ta plogbilen hem efter natten i Borlänge. Snöade ju en del här då.

• paTrust

nu sitter man här och har precis missat lillkillens lucia... magsjuka i familjen visade det sig.... tjejen har spytt hela natten, själv jobbade jag natt och barnen vaknade lagom till man kom hem. så vi får skippa dotterns lucia i morgon oxå... på lillkillens födelsedag å allt. blir till att ställa in alla kalas å så får man vabba inatt då

• frenys1

2barnspappan: Näe, det behövde vi inte faktiskt =P Men det var nog snudd på ^^p
    Fast tror jag behöver ta den till jobbet imorn! Det snöar som bara den här i Alfta =P

• mirakulix83

2barnspappan: Tackar så mkt. Jaså där ser man.
    Fy det var inte rolig att höra. Synd om dem små liven.

• TeddyRobert

Ragge24: Jodå allt är bra med mig och sambon. Hon har lite symtom, men inte så att det "stör". Det som kan bli "värre" är hennes humör. Det är än så länge lugnt.

Mirakulix83: Grattis i efterskott!!!

• Ragge24

mirakulix83:Grattis:)Hoppas din 25 års dag blev bra.Vi var på ltraljud idag och allt såg bra ut:)Det såg ut som om han utövade karate inne i magen.Allt bra med er annars?Ska ni göra nått kul i helgen?

TeddyRobert:Låter skönt att det inte är någon symtom som stör.Min sambos humör svänger hela tiden.Ibland tan man få rejält med skäll utan att ha gjort nått. Vi var på ultraljud idag och allt såg bra ut så det var skönt.Händer det nått kul i helgen då?

Svar på tråden Blivande pappor 09