Inlägg från: TeddyRobert |Visa alla inlägg
  • TeddyRobert

Blivande pappor 09

Detta är ju en perfekt sida för mig.
    Min sambo är gravid, med första barnet. Vi har kämpat i 4 år och nu äntligen!
    Än så länge känns allt så avlägset, men tiden har ändå gått jättefort sedan hon plussade... Vi har turen att vi skall på vul på måndag, men det skall bli jättespännande.

Någon av er alla glada pappor som bor i Skåne?

• TeddyRobert

Här blir det bara att ta det lugnt. Ska på middag med sambon och pappsen imorgon. Annars så blir det nog bara slappa...

• TeddyRobert

Tony Montana: Än så länge är det lugnt här... Men av vad jag kan förstå så kan det bli värre... Jag hoppas att det inte blir så farligt.

Hoppas att ni alla glada pappor får en jätte bra helg!

Ragge24: Lycka till! Hoppas att ni vinner!

• TeddyRobert

Ragge24: Jodå allt är bra med mig och sambon. Hon har lite symtom, men inte så att det "stör". Det som kan bli "värre" är hennes humör. Det är än så länge lugnt.

Mirakulix83: Grattis i efterskott!!!

• TeddyRobert

Ragge24: Här e det än så länge rätt lugnt. Jag ser fram mot att få känna barnet sparka.
    Hur långt gången är din sambo?

I helgen så blir det "bara" Kalas för min bror. Annars så tar vi det bara lugnt.

• TeddyRobert

CarlQ: Stort GRATTIS!!
    Jag vet hur det är att vänta så länge. Har själv gjort det.

Ragge24: Ni har kommit lite längre än oss... Hon är "bara" i v. 9.

• TeddyRobert

Pior: Vi bor i Landskrona, så det är inte sååå långt från er...

• TeddyRobert

Tony Montana: Jag beklagar verkligen sorgen. Hoppas att ni kan ta er igenom detta och komma ut starkare på andra sidan. Om du vill skriva av dig eller bara snacka så finns jag här.

• TeddyRobert

Önskar er alla en god jul!!!

• TeddyRobert

DenLyckligaPappan: Då blir det stora raketer för dig imorgon Stort grattis!

Gott Nytt År på er grabbar!

Svar på tråden Blivande pappor 09