• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • mirakulix83

HECS: Hallå. Välkommen in i stugan.

• HECS

tackar tackar =) va händer här inne då? är helt ny på sådant här..

• mirakulix83

HECS: Vsg. Det är jag som har startat upp en tråd här. Här är en träff punkt för blivande pappor 09. Vi pratar allt mellan himmel och jord. Vi frågar om allt om tipps och tricks för dem som blir pappa i 2009. Mvh Billy

• mirakulix83

HECS: Javisst.

Till alla pappor här. Är det nån som lyssnar på PSYCHEDELIC trance?

• PinkY1987

mirakulix83 : Är inte så insatt av den där gruppen av musik. Men Goa är väl nån liknande musikstil och det är rätt skönt att lyssna på, men är inte så insatt att ja vet grupper med det. men infected mushroom är väl en sådan "grupp" dom är ok iaf:)

• Ragge24

frenys1:Skönt att det snart är klart?Hoppas det blir fint.

mirakulix83:Okej,då förstår jag. Ja det var trevligt i lördags när grannarna var här. Jag stog för all öl, grannen hämtade whiskey efter ett tag och så blev det nån grogg så man jag ju ganska snygg när man vaknade i går (söndag). Har du sköpt några julklappar än då?

• mirakulix83

PinkY1987: Det är inte många som är det. Infected mushroom är psy trance. Det är rätt bra musik.

Ragge24: Det kan jag tänka mig Haha. Bara till min mamma och min sambo. Jag får köpa mer till helgen. Själv då?

• Ragge24

Mirakulix83:Jag har varsin prinsessbok till mina två brorsdöttrar,mer har jag inte hunnit.Ska köpa fler nån dag oxå.

Svar på tråden Blivande pappor 09