• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • mirakulix83

Tottmeister: Det får vi hoppas på.

• Ricky L

Tjena farser, vart på ultraljud ida, barnmorskan hade haft fel så tjejen var inte alls i v16 utan i v14, så de blir nytt besök om en månad, allt såg bra ut iaf, kommer inte bli lugn förän ungen växt och blitt minst 3 år gammal iaf , så man vet att allt står rätt till he he =) o så tar vi väl alla ut pappaledigheten o drar till thailand , va säger ni ?!

• mirakulix83

Ricky L: Grattis. Det var ju inte alls bra ju att hon hade tagit fel. Bjuder du på resan så. Lite bull att det tar sån tid att åka ditt bara.

• mirakulix83

Ragge24: Nu har jag lackt in foto på bebisrummet. Det är ett stort rum som är två små rum nu. Hoppas att du kan se hur det ser ut. Bebis sakerna kommer in senare när vi närma oss till bebis kommer ut. Då ska jag lägga ut mer foto på bebisrummet.

• PinkY1987

mirakulix83: de borde du testa för de är grymt båda singel och multiplayer. spelar det allt för sällan har ju fassnat i wow jag:P:(

• Tottmeister

Thailand lockar ju inte särskilt mycket nu med alla inställda flyg. Jobbar ju på resebyrå och alla ombokningar é en jäkla soppa =(

• mirakulix83

PinkY1987: Ja det får jag gör sen någon dag.

Tottmeister: Det var ju inte rolig att höra.

• TARANTINO

Ragge24: Tjena, har inte gjort så mkt i helgen, Varit sjuk :/ men häromdagen så fortsatte polaren att gadda mig, så nu är det bara 1 sittning kvar hoppas vi hehe. Gjorde för jävla ont :p
    Gjorde du själv i helgen då?

Jag hakar på, men inte till Thailand, känns som det börjar bli lite väl svensktätt där. Skulle vilja glida ner till Australien igen, eller varför inte hmm USA. Skulle iaf vara kul att spara några år och sen ta med "frugan" och barnet på någon schyst resa. :)

• Storkisse

Tjena grabbar.. hoppas att allt är bra med er.. Är det någon mer än jag som håller på att renovera som en tok innan den lilla/lille kommer? Samt undrar jag om det är fler som letar barn vagn? Fan va det är svårt att veta vad man bör ha....

• frenys1

På lördag ska vi börja måla och ställa iordning =)

Svar på tråden Blivande pappor 09