• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • mirakulix83

frenys1: Helt klart att vi är stor familj.

TARANTINO: Du är inte ensam om. Jag har sån skum känsla i magen. Vad har du för känsla?

• frenys1

Tarantino: Det känns konstigt, men ändå känns det bra! Tänk att få uppfostra sitt eget barn =P

• paTrust

Hej hej allihopa... många som ska ha barn för första gången? sj är det nr 3 på G.

• cjm80

@2barnspappan,

Yes, här är det första barnet på G i april... :)

• épouse

Här har ni en till som blir far 09 - maj.

Är det bara jag som känner att man vill börja inreda barnets rum? Känns inte som man kan göra något mer. Det är väl lite som fåglar bygger bo?!?

• épouse

Tolka mig rätt:

Det är jättekkul att frun är gravid men som kille gör man inte så mycket mer än försöker stödja, hjälpa till så mycket man kan. Och gör man det så räcker det inte till (för egen del alltså). Man vill vara mer produktiv och bidra till nykomlingen

• frenys1
    Svar på #135
    Jag och min flickvän väntar vårt första barn i Februari 09.
    Det är ett tag kvar, men det kliar verkligen i fingrarna att börja ställa iordning för barnet redan nu =P
  • TARANTINO

Förstår hur du känner det épouse et moi! Känner ungefär likadant. Vi hoppas iaf på att få reda på barnets kön så vi kan inreda lite därefter. :)

• mirakulix83

2barnspappan: Hallå! Jag ska bli pappa i 4 Mars 09 är det ut räknat.
    Där ser man. Det var ju kul att höra att det blir 3 barnet. När ska den lilla komma till värden?

épouse et moi: Nä det inte bara du som känner det. Det vill jag oxså. Men min sambo vill vänta lite lägre fram. Men det är så svårt att hålla sig. Det är nästan som det kliar i händerna haha
    Det är mkt man får göra nu för sin fru eller sambo och sen får man vänta på den stora ögonblicket.

• frenys1

Nu är det helg kamrater =D
    Vad ska ni ha för er denna helg då?

Svar på tråden Blivande pappor 09