• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • mirakulix83

Tony Montana: Nä jag tror inte att jag har sätt dem. Då får man se dem någon dag. Det var ju kul att höra att ni ska till ultraljud i morgon. Ni kommer se en livs varelse där på skärmen. Det är mkt roligt att se sin bebis. Det är nästan man vill ha ut den nu redan. haha Lova att lägga in bra foto på bebisen sen.

Nån som har gjort nått roligt i helgen eller shopat till er bebis?

• TARANTINO

Grattis Frenys! :)

Har shopat en del i helgen, via tradera som vanligt hehe. Själv då?

• mirakulix83

frenys1: Stort Grattis till er båda. Då är det bröllop nästa hehe. Blir det till våren? Skämt å sido.

• frenys1

mirakulix83: Njae, då kommer vi ha fullt upp med vårat första barn ^^ väntar nog ngt år :P

• mirakulix83

frenys1: Man ska göra det när man har pengar och mkt bland annat. Bebisar är den största kärleken man få.

• frenys1

ja :) Jag längtar så fruktansvärt mkt efter vårat barn. Vi har börjat planera hur vi ska möblera lägenheten oxå :p

• mirakulix83

frenys1: Det var ju roligt att höra. Det gör vi oxså.
    Det är bra att höra det nu innan hon börjar bli mer rund om magen. Vi ska snart börja göra om bebis rummet och köpa in bebis saker oxså. =)

• frenys1

Vad händer i helgen alla trevliga grabbar?

• TARANTINO

Först blir det Uppsala, har besökstid hos brorsan. Sen ska jag till Sthlm o hälsa på farsan, sen en gammal polare, vi ska sitta o lira onlinespel på Ps3 och xbox, samt knäcka några öl, så det ska nog bli skitskoj helg.

Ska du göra då?

• mirakulix83

frenys1: Jag ska fira lite om jag klarar truck utbildningen i morgon fredag. Kanske tar lite lugnt. Vad ska du själv göra?

Svar på tråden Blivande pappor 09