• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • mirakulix83

cjm80: Här är en som håller med dig. Jag tycker oxså att det är svårt att förstå min flickvän känslor när det gäller inom graviditet, för dom är ju så känsliga. Min tankar ang. Graviditeten är positiva, jag kommer bli värdes bästa pappa. Och jag kommer inte vara som min pappa var. Förta gången jag träffade min pappa var jag 15 år gammal, då jag tog kontakten.
    Vi har varit på ultraljudet allt såg bra ut. Hjärtljuden har bara min sambo lyssnat på då jag har varit på jobbet.
    Har ni handlat nått till er bebis?

• TARANTINO

mmm det är ju svårt det där, att fatta hur tjejen känner sig och så. Men man får ju försöka hjälpa till med så mkt det bara går. Har inte riktigt fattat än att man ska bli pappa känns det som, Vet inte mkt alls om hur man ska fostra en unge. Men det kommer nog att gå bra får man hoppas.

Varför slutade du snusa för mirakulix.?

Nån blivande farsa i Linköpingstrakten? Kan ju skicka iväg ett inlägg isf. =)

• frenys1

Vi har köpt barnvagn och massa kläder =P
    Man kan inte låta bli att köpa alla de där små söta kläderna som finns i affärerna!

Jag och min flickvän satt och diskuterade lite igår angående hur hennes kompisar reagerar och beter sig. De försöker skrämma upp henne med att säga att det kommer göra jätteont och hon kommer säkert spricka sönder totalt och att livet aldrig kommer bli sig likt.. men jag menar.. vi har gått ca 52% av graviditeten nu, och det finns ingen återvändo, så vad ska man göra?
    Och jag tror att det är nog verkligen värt allt, bara flickvännen och barnet mår bra efter förlossningen så kommer livet bli underbart :)

• TARANTINO

hehe vilka schyssta kompisar din tjej har då :/
    Håller med, bara barnet och tjejen mår bra så kommer allt nog helt klart bli underbart.! Har jobbat på ett ställe innan där en brukare hade fått en förlossningspsykos när hon födde sin son för 15 år sen, och den sitter fortfarande i, hon är helt knäpp. Hoppas fan man slipper sånt.

Köper det mesta i klädväg på tradera till ungen. Samt allt som ska in i ungens barnrum kan fynda som fan där hehe

• mirakulix83

TARANTINO: Varför jag slutade snusa? Jag vill leva länge med vårt barn. Men är mycket snus sugen hela tiden fast det var typ 3 månader sen jag slutade. Vi har bara köpt en vagn som finns på mina bilder. Sen fick vi en hokus pokus stol av min far.

frenys1: Bryr er inte om vad hennes kompisar säger. Så är nästan alla som håller på att förstöra för en. Prata med oss här inne istället vi är mkt snällare.

• frenys1

Mirakulix83: Jo, det är trevligt folk, speciellt i den här tråden.. Det här är den bästa tråden jag har hittat hittils iaf ^^

• TARANTINO

haha okej ^^ tror nog man kan få ett långt liv tillsammans med barnet och sin familj även om man snusar men jag förstår vad du menar heh

Har hittat en grymt najs vagn nu dyrt med vagnar o sånt :S

• mirakulix83

frenys1: Tack ska du ha. Man blev rödd ju haha nä bara skoja. Det var kul att höra.

TARANTINO: Jo det tror jag med hehe.
    Vem vet jag kanske börjar igen.
    Jaså det var ju trevligt. Hur ser den ut?

• frenys1

Det är ju bara i den här tråden man snackar med folk. man får ingen kontakt i ngn annan tråd ju ^^
    Har nyligen bokat en vagn vi oxå, tänkte lägga upp bild på den snart :) Svindyrt, men tur att man har en snäll svärmor som betalade den :P

• TARANTINO

Håller med frenys, den här tråden är den bästa ^^
    Schyst svärmor du har! Hoppas på att vi får våran betald med, känns lite jobbigt att behöva punga ut med 5000kr för en vagn.

Lagt ut en bild i galleriet, på den jag funderar på o skaffa.

Svar på tråden Blivande pappor 09