Inlägg från: frenys1 |Visa alla inlägg
  • frenys1

Blivande pappor 09

25e februari är det planerat att jag och min flickvän ska ha vårat första barn :) Känns underbart och jag längtar som bara den! Min mor känner dock att det är lite för tidigt, eftersom hon "bara" är 38 och kommer bli farmor innan 40 :P Hon har själv en son på 6 år (som jag har varit barnvakt åt hur mkt som hellst) så nu kommer jag ge igen, var så säker :P

• frenys1

Tarantino: Näe, det är ju som att få en julklapp i handen mitt på sommarn och få veta att det är ett gameboy typ ^^ så vi väntar å ser vad det blir när den pluppar ut :P
    Det är rätt najs å ha sån ung morsa, brukar bli rätt roliga fester :P

Tänkte passa på att fråga gruppen här..
    Snusar/röker ni?
    Har era flickvänner försökt tvingat er att sluta? =P

• frenys1

Mirakulix83: Hon slutade röka när vi fick reda på det, och jag försöker sluta snusa, men det går inge vidare kan jag säga =P Jag blir på så galet humör så jag tror jag ska fortsätta snusa ^^ =P

• frenys1

mirakulix: Vi har varit på ultraljud, bild finns på mitt bildgalleri. Det var en häftig upplevelse! Och för två veckor sedan var vi iväg och lyssnade på barnets hjärta som bultade på för fulla muggar :)

• frenys1

Mirakulix83:
    okej :S Är inte så insatt än, men antar att det ska funka nu..

• frenys1

Jag och min flickvän var till MVC och lyssnade på barnets hjärta för andra gången idag, och det är maffigt :D

• frenys1

Vi har köpt barnvagn och massa kläder =P
    Man kan inte låta bli att köpa alla de där små söta kläderna som finns i affärerna!

Jag och min flickvän satt och diskuterade lite igår angående hur hennes kompisar reagerar och beter sig. De försöker skrämma upp henne med att säga att det kommer göra jätteont och hon kommer säkert spricka sönder totalt och att livet aldrig kommer bli sig likt.. men jag menar.. vi har gått ca 52% av graviditeten nu, och det finns ingen återvändo, så vad ska man göra?
    Och jag tror att det är nog verkligen värt allt, bara flickvännen och barnet mår bra efter förlossningen så kommer livet bli underbart :)

• frenys1

Mirakulix83: Jo, det är trevligt folk, speciellt i den här tråden.. Det här är den bästa tråden jag har hittat hittils iaf ^^

• frenys1

Det är ju bara i den här tråden man snackar med folk. man får ingen kontakt i ngn annan tråd ju ^^
    Har nyligen bokat en vagn vi oxå, tänkte lägga upp bild på den snart :) Svindyrt, men tur att man har en snäll svärmor som betalade den :P

• frenys1

Vad har ni för intressen, och vad sysselsätter ni er med om dagarna?

Svar på tråden Blivande pappor 09