• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • TARANTINO

mirakulix: haha ja, det hoppas jag med, men det ska nog gå bra :p får trängas lite bara hehe

frenys: Grattis! vet ni könet på barnet? Ung morsa du har då ^^
    Håller med dig, fan vad man ska ge igen på sina föräldrar nu mohahahe

• frenys1

Tarantino: Näe, det är ju som att få en julklapp i handen mitt på sommarn och få veta att det är ett gameboy typ ^^ så vi väntar å ser vad det blir när den pluppar ut :P
    Det är rätt najs å ha sån ung morsa, brukar bli rätt roliga fester :P

Tänkte passa på att fråga gruppen här..
    Snusar/röker ni?
    Har era flickvänner försökt tvingat er att sluta? =P

• mirakulix83

frenys1: Det gör du rätt i haha. Min mossa är 50. Hon blir första gången mormor i Mars. Men hon kommer bli mormor många gånger till. Jag har 5 syskon till som kan bli föräldrar.

• mirakulix83

frenys1: Har slutat snusat och rökt från en månad sen. Min sambo slutade när hon fick reda på att hon blev gravid. Ni då?

• frenys1

Mirakulix83: Hon slutade röka när vi fick reda på det, och jag försöker sluta snusa, men det går inge vidare kan jag säga =P Jag blir på så galet humör så jag tror jag ska fortsätta snusa ^^ =P

• mirakulix83

TARANTINO: Hoppas allt går bra med flytten.

• mirakulix83

frenys1: Jag har snusat i typ 10 år. Jag köpte nikotintuggummi med lakrits smack och det funkade jag har oxså dålig humor. Du fixar det det vet jag.

• TARANTINO

mirakulix: Tack så mycket :)

frenys: haha jo så kan man ju också tänka :p trodde innan att jag heller inte skulle veta innan barnet "ploppa" ut, men har ångrat mig nu, vill hinna planera lite grejer iaf.

Tjejen slutade röka så fort vi fick reda på graviditeten, men jag snusar och har inga planer på att sluta heller.

• mirakulix83

TARANTINO: Livet är SNUS... Har nån av er varit på ultraljud i nu?

• frenys1

mirakulix: Vi har varit på ultraljud, bild finns på mitt bildgalleri. Det var en häftig upplevelse! Och för två veckor sedan var vi iväg och lyssnade på barnets hjärta som bultade på för fulla muggar :)

Svar på tråden Blivande pappor 09