• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • frenys1

Vad har ni för intressen, och vad sysselsätter ni er med om dagarna?

• TARANTINO

Är en filmnörd, älskar att titta på film, sen en del poker, mina djur, samt handla fina grejer till hemmet. m.m. m.m.

Själv då?

Vad jobbar ni med?

• cjm80

mirakulix, Vi har några klädesplagg och har spanat in barnvagn och badbalja från släktingar som vi ska köpa...

Alla, Intressen är förutom familjen, datorer, måla/rita/pixla, se film...

Jobbar som supporttekniker...

• frenys1

Jag pluggar grafisk design och kommunikation.
    På fritiden sitter jag en del vid datorn.
    Är tokig i film! Det är väl det enda jag gör förutom att mysa med flickännen :)

• mirakulix83

frenys1: Min svärmor betalade halva vår vagn.

Det är roligt att ni tycker det om den här tråden.

TARANTINO: Då får man kolla in bilderna ni har. :)

cjm80: Det är bra. Det är mycket man ska köpa till bebisen nu innan den kommer ut. :)

Mina intressen är musik. Jag gillar mkt psychedelic trance och progressiv trance. Jag är inte en ravere som går på droger eller har såna kläder. Jag gillar mkt filmer nästan alla sorter. Mina favoriter är Fear and Loathing in Las Vegas och Blow. Robert Gustavsson är klart bästa komikern.

• TARANTINO

aa mysa med flickvännen med då såklart hehe. Har haft turen att träffa en tjej som nästan är lika tokig i film som jag själv är :) så de är rätt nice.

Har ni några sköna filmtips? Det uppskattas alltid.
    hehe Fear and Loathing Las Vegas och Blow är ju störtsköna, förstnämda är ju bara för mysko med haha =D

• Tony Montana

Bra jobbat o kunna sluta snusa, har provat det några gånger.

Men det är för gött!!!

Peace

• Tony Montana
    Svar på #66
    Haha, Fear and Loathing Las Vegas och Blow är helt klart dom bästa filmerna inom den changern!

Scarface är ju den ultimata men den har man ju sett sig mätt på så många gånger..

Har du inte sett så måste du se: Gangster NO1 och Mobsters

Peace
  • TARANTINO

aah det är för gött :) har väl lagt av nån/några månader då man var utomlands o inte kunde få tag på snus nånstans. Kanske ska man ta o försöka sluta igen, dosorna lär väl snart gå på nån 500ing så som dom höjer priserna hela j**la tiden :( aja

Tack för tipsen Tony! :) Förresten, kunde aaaaldrig gissat på att du var ett scarfacefan hehehe

• mirakulix83

TARANTINO: Jag och min flickvän gillar inte alls samma filmer eller musik. Hon gillar mer romantisk filmer och lyssnar på Lasse Stefanz. Vi är inte alls lika med det. Jag har sätt en hel del olika filmer.

Tony Montana: Det kändes hårt att sluta snusa.
    Fear and Loathing Las Vegas och Blow det finns nog ingen annan som kan slå dem. hehe

Rambo 4 den är helt klart bra. Saw, The Hills have eyes, Bruce Lee,Jackie Chan. Det är såna filmer jag tittar på.

Svar på tråden Blivande pappor 09