• mirakulix83

Blivande pappor 09

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09
  • frenys1

Vad har ni för intressen, och vad sysselsätter ni er med om dagarna?

• TARANTINO

Är en filmnörd, älskar att titta på film, sen en del poker, mina djur, samt handla fina grejer till hemmet. m.m. m.m.

Själv då?

Vad jobbar ni med?

• cjm80

mirakulix, Vi har några klädesplagg och har spanat in barnvagn och badbalja från släktingar som vi ska köpa...

Alla, Intressen är förutom familjen, datorer, måla/rita/pixla, se film...

Jobbar som supporttekniker...

• frenys1

Jag pluggar grafisk design och kommunikation.
    På fritiden sitter jag en del vid datorn.
    Är tokig i film! Det är väl det enda jag gör förutom att mysa med flickännen :)

• mirakulix83

frenys1: Min svärmor betalade halva vår vagn.

Det är roligt att ni tycker det om den här tråden.

TARANTINO: Då får man kolla in bilderna ni har. :)

cjm80: Det är bra. Det är mycket man ska köpa till bebisen nu innan den kommer ut. :)

Mina intressen är musik. Jag gillar mkt psychedelic trance och progressiv trance. Jag är inte en ravere som går på droger eller har såna kläder. Jag gillar mkt filmer nästan alla sorter. Mina favoriter är Fear and Loathing in Las Vegas och Blow. Robert Gustavsson är klart bästa komikern.

• TARANTINO

aa mysa med flickvännen med då såklart hehe. Har haft turen att träffa en tjej som nästan är lika tokig i film som jag själv är :) så de är rätt nice.

Har ni några sköna filmtips? Det uppskattas alltid.