Inlägg från: TARANTINO |Visa alla inlägg
  • TARANTINO

Blivande pappor 09

Som det ser ut just nu så kommer jag och min sambo få vårat första barn i slutet på Maj. Känns pirrigt som f*n, det är typ de enda man går runt och tänker på just nu. Skönt att få ut ungen till sommaren med hehe

• TARANTINO

mirakulix83: Jag har faktiskt ingen aning, jag hoppas på en pojke men sambon hoppas på en flicka haha. Kommer ju bli lika glad oavsett kön dock. Vad tror du/ni att det är för kön på er då?

• TARANTINO

mirakulix83: Okej, vi är som er, vill veta könet innan själva födelsen. Då hinner man ju att planera lite extra och så. Och håller med dig, kommer bli lika glad oavsett kön, som du säger, huvudsaken att hon/han är frisk. Namn på barnet har vi redan kommit överens om, det gick förvånansvärt bra att enas om namn som tur var hehe.

• TARANTINO

haha nä, vi snackade också om att om det blev en son så kunde han ju heta Christopher jr. haha men det var mest på skoj, det låter ju inget vidare hehe. Vi har bestämt Leah om det blir en flicka och Viggo om det blir en pojke.

• TARANTINO

Jag tror att det funkar helt okej att ha en unge fast man bor i en etta, som du säger! ett tag. Sen lär man ju vilja ha större. Vi har uppgraderat till en ny & lite större lägenhet i dec, och det gick snabbt att hitta. Satt bara och toksökte på nätet i några dagar hehe
    Lycka till!

• TARANTINO

Tack så mkt mirakulix =)
    Stor 2a ni har då, vi ska flytta till en 2,5a på 60kvm. Eller kanske den som är liten? hehe

• TARANTINO

Mjorå, men sen så har vi 2 hundar samt 1 katt med :p

• TARANTINO

mirakulix: haha ja, det hoppas jag med, men det ska nog gå bra :p får trängas lite bara hehe

frenys: Grattis! vet ni könet på barnet? Ung morsa du har då ^^
    Håller med dig, fan vad man ska ge igen på sina föräldrar nu mohahahe

• TARANTINO

mirakulix: Tack så mycket :)

frenys: haha jo så kan man ju också tänka :p trodde innan att jag heller inte skulle veta innan barnet "ploppa" ut, men har ångrat mig nu, vill hinna planera lite grejer iaf.

Tjejen slutade röka så fort vi fick reda på graviditeten, men jag snusar och har inga planer på att sluta heller.

• TARANTINO

Har inte varit på UL än! Men ska bli intressant när det väl blir av. =)

Svar på tråden Blivande pappor 09