Blivande pappor 09
Hej hej allihopa... många som ska ha barn för första gången? sj är det nr 3 på G.
Hej hej allihopa... många som ska ha barn för första gången? sj är det nr 3 på G.
Farsan baloo82 skrev 2008-11-12 17:57:13 följande:
Farsan baloo82 skrev 2008-11-13 15:57:21 följande:
Kul det där med humörsvängingarna... men den här gången har jag faktiskt haft ganska så tur... har inte varit SÅ mycket grälande... vi e kanske vana efter två tidigare omgångar... sexet däremot är hur bra som helst... helst ska det vara flera gånger om dagen om det går.... å då ska tillägas att kulan början bli ganska stor och i vägen... men med lite fantasi så!!! haha
frenys1: finns massor...tyvärr ingen som man kommer så där mysigt nära varandra... men missionären fast på snedden liksom... som en blandning av att rida och missionären... hon på rygg och själv ligger man på sidan på nåt vis... gör att man kan komma rikgtigt djupt... men ögonkontakten blir de ju lite si och så med
okej grabbar, och så tar vi ett skönt citat som jag har hittat, kul så här i väntans tider:
"Vi åt massor med gräddsåser mot slutet eftersom hon hade blivit så mager under sitt långa illamående. Hon gick upp och JAG blev fet"
Kan förstå vad dom menar... själv gick man ju upp tio kilo under första graviditeten.. haha