• Anonym

skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?

nä det är absolut inte otrohet.
    men om du gick i en affär, så ser du att en snygg tjej jobbar där och att hon kollar på din kille (eventuellt) sen ser du att din kille kollar på henne vid ett flertal gånger.
    skulle du bry dig?
    för det hände mig idag och jag blev inte direkt glad, men sa inget. (såklart)

• Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?
  • grabbmamman linda

Nä jag bryr mig inte.. Jag tittar oxå ibland.. Det gör nog du oxå gissar jag :)

Viggo 060703 Joel 080825 Mina små trollungar :)
  • FredrikaS

jag är tyvärr en sån där svartsjukling till tusen. men agerar väl inte sådär på det för jag förstår själv i huvudet att det är knäppt tänkande..
    sen har jag en pojkvän som inte ens verkar märka själv när HAN tittar på nån..
    om vi är nånstans.. vilket är sällan iofs, och han sneglar på nån så jag kan på skämt frågade om han tyckte hon var snygg, varpå han svarar "vem då?" och jag pekar o säger hon där som du kollade på.. "gjorde jag?" säger han.. hahaha.. noll koll..

~ * Lukaz 060819 och BF Lillebror 081129 * ~
  • Anonym (Love)
    FredrikaS skrev 2008-09-25 10:40:59 följande:
    jag är tyvärr en sån där svartsjukling till tusen. men agerar väl inte sådär på det för jag förstår själv i huvudet att det är knäppt tänkande..sen har jag en pojkvän som inte ens verkar märka själv när HAN tittar på nån.. om vi är nånstans.. vilket är sällan iofs, och han sneglar på nån så jag kan på skämt frågade om han tyckte hon var snygg, varpå han svarar "vem då?" och jag pekar o säger hon där som du kollade på.. "gjorde jag?" säger han.. hahaha.. noll koll..
    Eller så är det ett lätt sätt att få dig att släppa det...
  • fjäilen

att se åt ett annat håll tycker jag inte är otrohet det tror jag inte denna tråden var ute efter heller..
    men visst ibland kan jag bara frågesätta om han verkligen kollar in någon från topp till tå...
    men annars så struntar jag i det oftast...

• MBL

Nix. Om han nu tycker att andra är snyggare så varför är man ens tillsammans med denne kvinna liksom?
    Jag och min ex brukade kolla in folk tillsammans och fnissa, ingenting av svartsjuka här. Onödigt då det är bara att TITTA. Alla folk ser olika ut så? äsch.

• Calylite

Nej jag skulle inte bry mig, han går ju brevid mig inte brevid henne

• FredrikaS

haha nää.. han har svårt att fejka nått..
    som sagt brukar jag hålla min svartsjuka till mig själv också om jag inte tycker det blir lite för flirtigt om han pratar med nån..
    sen har det hänt typ.. gmm tre gånger sen vi träffades eller nått.. han håller sig till sina grabbar mest.. hmm kanske man ska vara orolig för iofs

Anonym (Love) skrev 2008-09-25 10:44:22 följande:
    Eller så är det ett lätt sätt att få dig att släppa det...
    ~ * Lukaz 060819 och BF Lillebror 081129 * ~
  • Nallepigan

Så man kan/ska inte vara tillsammans med någon för att man kan tycka att en annan människa är vackrare?

MBL skrev 2008-09-25 10:49:53 följande:
    Om han nu tycker att andra är snyggare så varför är man ens tillsammans med denne kvinna liksom?
  • TdF

Jag känner igen mig i Kamikazees inlägg, min sambo är också väldigt social och menar inget mer med det. Jag känner mig fullkomligt trygg med honom och svartsjuka finns inte i vårt förhållande. Han får gärna kolla på andra - det gör jag med. Den dagen man lägger ner det är man nog död.

• SusanK

Hade du frågat innan jag blev gravid hade jag sagt nej men sen jag har blivit gravid och fått vårt barn tål jag inte att han ser åt andra.
    Jag har sldrig sett mig själv som den svartsjuke typen men nu måste jag skamset räcka upp handen och erkänna mig som just den.

Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?