• Anonym

skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?

nä det är absolut inte otrohet.
    men om du gick i en affär, så ser du att en snygg tjej jobbar där och att hon kollar på din kille (eventuellt) sen ser du att din kille kollar på henne vid ett flertal gånger.
    skulle du bry dig?
    för det hände mig idag och jag blev inte direkt glad, men sa inget. (såklart)

• Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?
  • Jossi78
    Anonym (sur fru) skrev 2008-09-25 18:35:05 följande:
    nej han ska verkligen inte kolla på andra. Vill han ha mig så får han allt hålla sig till mig och endast mig. Vill han kolla på andra kan han ju lämna mig så får han kolla på andra så mycket han villvisst kan man tycka att andra är snyggare än ens egen partner men hallå har du valt att leva med en person behöver du väl inte stirra på alla andra på gatan? så mycket ska man väl ändå kunna kontrollera sig.Dessutom brukar han säga att jag är den vackraste kvinnan han någonsit sett (så säger väl många, jag vet att det alltid finns någon vackrare i allas ögon) men när han nu säger det ska han väl åtminstone försöka visa det genom att inte kolla mot andra!!!!det tycker jag iallafallmin man skulle få mordiska blickar + en sur fru under en lång tid framöver om han stirrade på någon annan tjej. Om han skulle vända sig om efter någon skulle jag sökert sparkat honom RIKTIGT hårt!!!!!!!!!!!! som tur är har det aldrig hänt hittils... han brukar vara för upptagen av att kolla på lilla mig :D//Sur fru
    Oj de va en hård fru han har! Jag tror faktiskt inte nån man INTE titta på nån annan
    *Life´s a bitch and then you die*
  • Blå delfiner

Bryr mig inte om sånt...

Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • MARIA99

Skulle väll inte gilla om det var jätte odiskret gjort & jag var med. Känns lite respektlöst.

• Anonym (hmm)

Tycker också det är respektlöst. Klart att man inte bara tycker att ens partner är snygg i hela världen men att kolla in nån sådär skulle inte vara ok.

• SlampSmillan
    Jossi78 skrev 2008-09-25 18:22:13 följande:
    Åhh den lyssnade jag på förut idag & den stämmer så JÄVLA bra!
    Ja, .. visst gör den. Man kan ALDRIG äga en annan människa!
    Gör rätt - ONANERA MERA :)
  • Meduziz

Jag och min kille brukar spana på brudar ihop

Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • Anonym

Jag kollar ju in andra karlar ibland, alltså, kolla kan man ju göra. Fast tycker det kan skötas diskret tycker jag.Men om han skulle röra, då,kan han söka sej någon annanstans.

• Anonym

Tycker att man får kolla så länge man inte söker respons för bekräftelse. Att kolla på snygga människor behöver inte betyda något. Skulle inte kalla det otrohet men jag tycker att det är lika viktigt att man är lojal mot sin partner. Jag skulle tycka att det var väldigt förnedrande om min flickvän kollade på någon kille som upptäckte det och jag samtidigt går bredvid henne. Fortsätter hon då att kolla och han märker det känns det som en flört.

• Anonym

Min kille är så söt, han kan verkligen inte låta bli att glo lite om nåt snyggt skulle komma förbi.. Inte avsiktligt eller för att flirta eller för att han är intresserad, utan för att ögonen helt enkelt bara dras till sånt som är vackert...=)

Ibland blir jag bara fnissig och tycker det är gulligt, som när vi var till en köpcenter första varma sommardagen. Alla brudar hade urringade tajta linnen och korta kjolar och min kille kunde knappt koncentrera sig på vad jag sa hihi.. Och då FÖRDÖKTE han verkligen men ni kan ju tänka er vad distraherande det måste vara att få tuttar i blickfånget vart man än vänder sig. Han tyckte nog det va jobbigt själv.. Till och med jag glodde ju=)

Men igår va vi och handlade på en mindre affär och jag kände att han hade LIITE svårt att koncentrera sig på vad jag sa för han såg nån i hyllan bredvid som han va tvungen att kolla in vem det var. Kanske inte så mycket för utseendet, men typ som om det va nån han kände igen, och då blev jag sur faktiskt!

Sa att jag skiter i vad vi handlar, jag vill bara gå ut nu. Han fattade nog inte varför, killar är inte så brighta när det gäller sånt...

• Anonym (hmm)

Om min kille skulle bete sej så när vi var o handlade så skulle jag börja undra. Tack o lov så gör han inte det.

Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?