Min kille är så söt, han kan verkligen inte låta bli att glo lite om nåt snyggt skulle komma förbi.. Inte avsiktligt eller för att flirta eller för att han är intresserad, utan för att ögonen helt enkelt bara dras till sånt som är vackert...=)
Ibland blir jag bara fnissig och tycker det är gulligt, som när vi var till en köpcenter första varma sommardagen. Alla brudar hade urringade tajta linnen och korta kjolar och min kille kunde knappt koncentrera sig på vad jag sa hihi.. Och då FÖRDÖKTE han verkligen men ni kan ju tänka er vad distraherande det måste vara att få tuttar i blickfånget vart man än vänder sig. Han tyckte nog det va jobbigt själv.. Till och med jag glodde ju=)
Men igår va vi och handlade på en mindre affär och jag kände att han hade LIITE svårt att koncentrera sig på vad jag sa för han såg nån i hyllan bredvid som han va tvungen att kolla in vem det var. Kanske inte så mycket för utseendet, men typ som om det va nån han kände igen, och då blev jag sur faktiskt!
Sa att jag skiter i vad vi handlar, jag vill bara gå ut nu. Han fattade nog inte varför, killar är inte så brighta när det gäller sånt...