• Anonym

skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?

nä det är absolut inte otrohet.
    men om du gick i en affär, så ser du att en snygg tjej jobbar där och att hon kollar på din kille (eventuellt) sen ser du att din kille kollar på henne vid ett flertal gånger.
    skulle du bry dig?
    för det hände mig idag och jag blev inte direkt glad, men sa inget. (såklart)

• Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?
  • Dancia

Ja självklart, tycker inte alls det är kul, självklart kan man inte bestämma vem han ska titta på, och killar tittar på andra tjejer så är det bara, men roligt är det ju inte .

• SlampSmillan

Men ni som inte tillåter er kille kolla på någon annan.

Kollar inte ni heller??.. Tänk om mr världssnygg gick förbi er.. skulle ni inte ens titta då? De tror jag inte en sekund på

Klart man ska få titta, jag skulle bli rädd om inte min kille inte tittade.

Gör rätt - ONANERA MERA :)
  • MiamiVice THE Slyna

Jag skulle inte ha nått emot att han tittar alls! Jag brukar spana även när jag har förhållande så då kan jag ju int säga nått! Och det är ju alltid häftigt att vila ögonen på nått snyggt!

THE Sexombud & Slampa on a mission...icke att förakta!
  • Blå delfiner

Titta får man... Oskyldig flirt stör mig inte heller....

Börjar han hångla får han en smäll.

Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Anonym (=))

Har hänt, jag sade efteråt att jag såg att han kollade på henne lite retsamt och han sade "ånej, syntes det" och hoppades att hon inte hade sett något, sedan sade jag att hon var ju attraktiv, och sedan glömde båda bort det =)

• Mystic noblesse

Innan jag blev gravid och började se ut som en flodhäst struntade jag i det men nu e man lite svartis när han tittar... Men det är ett normalt beteende tycker jag. Bara för att man tittar en extra gång så innebär det inte att man vill hoppa i säng med denne. Fast det är min åsikt

• W W
    Blå delfiner skrev 2008-09-27 13:31:55 följande:
    Titta får man... Oskyldig flirt stör mig inte heller....Börjar han hångla får han en smäll.
    Precis
    Don?t assume I?m not in to cheap meaningless sex ;)
  • m00nfl0wer

Jag spanar rumpr och bröst, varför skulle inte han få det då?
    Här spanar vi tillsammans. Kanske blir det en trekant.

Nä, men helt ärligt. Han får titta på tjejer om han vill, han får fantisera om dom om han vill.. så länge det inte går ut över vårat sexliv. Jag tittar på killar (och tjejer!). Jag fantiserar inte bara om min egen sambo, uh vad tråkigt det skulle bli. Vi vet var vi har varandra.

Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?