• Anonym

skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?

nä det är absolut inte otrohet.
    men om du gick i en affär, så ser du att en snygg tjej jobbar där och att hon kollar på din kille (eventuellt) sen ser du att din kille kollar på henne vid ett flertal gånger.
    skulle du bry dig?
    för det hände mig idag och jag blev inte direkt glad, men sa inget. (såklart)

• Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?
  • annca

Skulle snarare börja bli orolig om han inte kollat...

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Vhilma och Victor

Skulle lyfta näsan i vädret å tänka: Fnys! Försök du bara, men han ÄR MIN!!! :P

• ThereseNyman

Nej, jag skulle inte bry mig. Varför skulle jag göra det? Det är MIG han älskar, det är jag som är mor till hans barn.
    Klart han får titta på andra, det gör ju jag också, men efter det är det STOPP!

~~ISABELLE 020915 & LUDWIG 050404 & LILLSKRUTTAN BF 080930~~
  • SlampSmillan

">

Lyssna .. så fin & så sann!!
    Gör rätt - ONANERA MERA :)
  • fam kaos

Nej, ha får gärna kolla in andra sålänge hans händer är vid och på mig

• Anonym (hmm)

Nej jag skulle nog bli förbannad om han kollar in nån annan när jag är med.

• Jossi78
    SlampSmillan skrev 2008-09-25 18:13:31 följande:

.. så fin & så sann!!
    Åhh den lyssnade jag på förut idag & den stämmer så JÄVLA bra!
    *Life´s a bitch and then you die*
  • Anonym (sur fru)

nej han ska verkligen inte kolla på andra. Vill han ha mig så får han allt hålla sig till mig och endast mig. Vill han kolla på andra kan han ju lämna mig så får han kolla på andra så mycket han vill

visst kan man tycka att andra är snyggare än ens egen partner men hallå har du valt att leva med en person behöver du väl inte stirra på alla andra på gatan? så mycket ska man väl ändå kunna kontrollera sig.
    Dessutom brukar han säga att jag är den vackraste kvinnan han någonsit sett (så säger väl många, jag vet att det alltid finns någon vackrare i allas ögon) men när han nu säger det ska han väl åtminstone försöka visa det genom att inte kolla mot andra!!!!
    det tycker jag iallafall
    min man skulle få mordiska blickar + en sur fru under en lång tid framöver om han stirrade på någon annan tjej. Om han skulle vända sig om efter någon skulle jag sökert sparkat honom RIKTIGT hårt!!!!!!!!!!!!
    som tur är har det aldrig hänt hittils... han brukar vara för upptagen av att kolla på lilla mig :D

//Sur fru

Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?