• Anonym

skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?

nä det är absolut inte otrohet.
    men om du gick i en affär, så ser du att en snygg tjej jobbar där och att hon kollar på din kille (eventuellt) sen ser du att din kille kollar på henne vid ett flertal gånger.
    skulle du bry dig?
    för det hände mig idag och jag blev inte direkt glad, men sa inget. (såklart)

• Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?
  • abnocto

Skulle inte heller bry mig så länge han bryr sig om mig och jag får kika på läckra killar. Bara för att man är tillsammans kan man inte kräva att man ska ha skygglappar, för jag hävdar att vi inte är mer än människor. Skulle nog bara sagt en kommentar såsom "titta du, för det är allt du får"
    Han har ju valt mig och jag är trygg med det. Skulle han gå vidare med sitt tittande så är ju inte vi lämpade för varandra.

• Fridapida

Jag skulle inte gilla det. Jag vet att killar kollar på tjejer och tjejer kollar på killar. Men när man är med sin partner kan man ju visa lite respekt.

För mig har det inte med mitt självförtroende att göra. Jag tycker att det är respektlöst att glo på andra helt enkelt. Men jag tycker att det är skönt att alla par gör det som passar dem.

Din kille TS verkar var lite bekräftelsepundare. Det kanske är därför han tittar tillbaka på tjejen o vill visa dig vilken åtrådd man han är? Jag tycker det låter lite märkligt att han berättar allt för dig annars.
    Säg ifrån att du tycker att hans beteende inte är okej.

• Anonym (Lollo)

ja jag skulle bry mig! Skulle bli sur och fråga honnom om han inte kan knulla henne när han ändå håller på!(är sjukligt svartsjuk jag vet) sen skulle jag nog sura ganska länge!

• Anonym (o..jee...)

Anonym (Lollo) skrev 2008-09-25 09:26:49 följande:

ja jag skulle bry mig! Skulle bli sur och fråga honnom om han inte kan knulla henne när han ändå håller på!(är sjukligt svartsjuk jag vet) sen skulle jag nog sura ganska länge!
    Jeee... låter inte sunt. Litar du inte på dig själv eftersom du är så svartsjuk?
  • Bonanza

Nej, jag skulle nog kolla också och sen skulle vi analysera utseendet tillsammans. Vi har inte riktigt samma smak dock, han gillar lite mer oskyldiga, flickiga tjejer. Jag är mer för typ Gynning och Berg-liknande tjejer.

(Jag är inte gay, om det har något med saken att göra)

• Sesamfrö

Nej inte direkt. Det är tillåtet att titta på menyn fast man redan har valt huvudrätt Anser jag iaf. Jag själv kikar lite extra ibland. Se men inte röra heter det ju

• Anonym (Lollo)

nja jag har nog väldigt dåligt självförtroende.Och tycker att jag själv är ett nmonster bland alla vack´ra tjejer.så jag skulle bli ledsen om han tittade så uppenbart på en annan kvinna.För enligt mig är jag fulast.Även om min sambo säger att jag är vackrast i världen.Måste nog söka hjälp kanske!!

Anonym (o..jee...) skrev 2008-09-25 09:30:33 följande:

Anonym (Lollo) skrev 2008-09-25 09:26:49 följande:Jeee... låter inte sunt. Litar du inte på dig själv eftersom du är så svartsjuk?
  • cajsasmamma
    Anonym skrev 2008-09-25 02:53:38 följande:
    altså jag menade med mina känslor, för jag sa ju inget.han kanske märkte att den jävla snygga tjejer kollad epå honom och sen kollade han för att hon var så jävla snygg och för att det antagligen är kul om nån kollar på honom.han ska på kryssning snart och min kille är snygg. han säger att det händer att tjejer stöter på honom men att han inte låter det fortlöpa han går där ifrån, det tror jag är sant.men jag tror att han dansar intimt osv för förra gången sa han att en tjej vill kyssa honom, då blev hon sur ich gick när han inte ville.en annan gång sa han att en tjej sagt "alla vill ha dig här inne" och sen frågat efter hans nummer.nu låter det som han är ute varje helg, men det blir väl kanske var3-4:e månad med hans singelkompisar.HAN får det att låta som att han bara dansar och så komemr tjejerna, men jag tror inte att tjejer tar det steget att kyssa nån eller fråga efter nåns nummer om inte killenlagt in en rejäl stöt.fan.
    Ts kan säga att det finns en massa tjejer som är lite halvdesperata och frågar killar efter kyssar, telefonnummer, ligg mm... Och med ett x antal drinkar/öl/cider så är även dom fina flickorna som slampor...
  • Meria

Skulle inte bry mig, men då har vi redan pratat om det och vet att den andre inte bryr sig om man kikar runt på bytet lite...

Säg hur du känner bara, skadar aldrig att prata om det.

• Anonym

Se men inte röra heter det väl??? Han få titta på andra bara jag få kolla på andra..Flört

Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?