• Anonym

skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?

nä det är absolut inte otrohet.
    men om du gick i en affär, så ser du att en snygg tjej jobbar där och att hon kollar på din kille (eventuellt) sen ser du att din kille kollar på henne vid ett flertal gånger.
    skulle du bry dig?
    för det hände mig idag och jag blev inte direkt glad, men sa inget. (såklart)

• Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?
  • Anonym (Jope)

Åter igen, ni som säger att alla kollar har fel.

Om någon kollar på tjejer i det här förhållandet är det jag! (tje)

Kan ofta säga nåt i stil med "shit va söt hon va", eller liknande, han ser ut som ett frågetecken och har inte en aning om vem jag pratar om.. Han kollar mer på hus, och såna saker :P

• Christy

Anonym (Jope) skrev 2008-10-02 14:24:19 följande:

Åter igen, ni som säger att alla kollar har fel.Om någon kollar på tjejer i det här förhållandet är det jag! (tje)Kan
    ofta säga nåt i stil med "shit va söt hon va", eller liknande, han ser
    ut som ett frågetecken och har inte en aning om vem jag pratar om.. Han
    kollar mer på hus, och såna saker :P
    Hmm...
  • Anonym (Jope)
    Christy skrev 2008-10-02 19:32:51 följande:
    Anonym (Jope) skrev 2008-10-02 14:24:19 följande:Hmm...
    Hmm vad?
  • Dorian Ertymexx
    Anonym skrev 2008-09-25 02:38:29 följande:
    nä det är absolut inte otrohet.men om du gick i en affär, så ser du att en snygg tjej jobbar där och att hon kollar på din kille (eventuellt) sen ser du att din kille kollar på henne vid ett flertal gånger.skulle du bry dig?för det hände mig idag och jag blev inte direkt glad, men sa inget. (såklart)
    Varför är det "såklart" att du inte sa något, om du känner att det stör dig?

Om min flickvän kollar in andra tycker jag just ingenting om det. Jag tror inte att hon har mentala skygglappar direkt, och det är bra.
  • Anonym (nr112)

"Såklart" säger man inget just för att det är en svaghet hos en själv som man kanske inte alltid vill erkänna.. Så ser jag på saken. Att visa nån annan (särskilt den man älskar) att man inte trivs med sig själv och känner sig hotad av andras närvaro är ju att visa sig sårbar och svag och det är ingen bra egenskap.

Hur sexigt är det med dåligt självförtroende...? Inte alls.

Däremot om killen glor lite för mycket och man flinar åt han, fäller krokben för att få tillbaks koncentrationen säger typ:
    -Man får titta! "blink blink" flin!

Och sen ser lite hemlig ut, så kan jag lova att han tycker det är bra mycket charmigare än om man skulle bli sur och gnällig...

Tyvärr känner man sig inte så trygg i situationen alltid när självförtroendet sviktar och då är det HEMSKT när ens kille glor.

Jag brukar kunna vara både och beroende på hur snygg och bra man känner sig just den dagen... Sånt går ju upp och ner spec när man är gravid)

Dorian Ertymexx skrev 2008-10-03 07:12:24 följande:

Varför är det "såklart" att du inte sa något, om du känner att det stör dig?
  • Anonym (Nej!)

Hade livit jätte arg o ledsen, kanske för att jag just nu känner mig så himla ful o stor då jag är gravid
    Men hade inte gillat det annars heller!!!

• Anonym

Han få kolla på vem som helst, så länge han vet att det är mig han ska älska o ingen annan..hahaha

• Cornellia

Ja, om han var så osmidig att han kollade in henne så att jag såg det, då skulle jag bli lite småsur. Men tur är att min man är lite mer diskret, så vi slipper sådana situationer.

• Cornellia

Och det är mest för att det är ganska respektlöst, och en sån kliché, som skulle göra att jag blev lite putt, inte att jag var svartsjuk eller dyligt.

• Vafan dåh

Anonym (nr112) skrev 2008-10-03 08:05:53 följande:

Däremot om killen glor lite för mycket och man flinar åt han, fäller krokben för att få tillbaks koncentrationen säger typ: -Man får titta! "blink blink" flin!Och sen ser lite hemlig ut, så kan jag lova att han tycker det är bra mycket charmigare än om man skulle bli sur och gnällig...
    Dorian Ertymexx skrev 2008-10-03 07:12:24 följande:
    Hhaha de där har jag kört med.. Det va inte så populärt tydligen för han trodde jag blev sur?! Sen va ju inte han världens smartaste men ändå ;)
Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?