• Anonym

skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?

nä det är absolut inte otrohet.
    men om du gick i en affär, så ser du att en snygg tjej jobbar där och att hon kollar på din kille (eventuellt) sen ser du att din kille kollar på henne vid ett flertal gånger.
    skulle du bry dig?
    för det hände mig idag och jag blev inte direkt glad, men sa inget. (såklart)

• Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?
  • Catha

Samvetsfråga....

Både ja och nej, faktiskt. Jag vet att min man äter hemma och det är ju så att omvärlden är full av kvinnor och män som är mer eller mindre vackra. Jag vet att min sambo jämför mig med andra kvinnor och säger att jag är vackrast av alla.

Men om man tittar alldeles för mycket skulle jag ändå bli lite undrande så att säga. Det är en aning dubbelmoral för även jag kan ju titta på snygga män, så det blir som sagt var en samvetsfråga. Skulle nog vilja få lite "extra" bekräftelse efter det....

Anonym skrev 2008-09-25 02:38:29 följande:
    nä det är absolut inte otrohet.men om du gick i en affär, så ser du att en snygg tjej jobbar där och att hon kollar på din kille (eventuellt) sen ser du att din kille kollar på henne vid ett flertal gånger.skulle du bry dig?för det hände mig idag och jag blev inte direkt glad, men sa inget. (såklart)
  • Takex

Min pojkvän kollar in andra tjejer högt, typ "Hon var söt! Jag gillar hennes..." och då kommenterar jag tillbaka, oftast är tjejerna rätt söta : ).
    Men det där ligger nog mest i dig själv, jag vet att även fast tjejen var söt så skulle han inte byta ut mig mot henne, jag är ju sötast! Det sa han själv : D

• Anonym

Jag har sett att min man kan smygtitta om nån snygg tjej kommer förbi o ler lite smått, men jag brukar alltid fråga va titar du på ba hon snygg eller han bara säger men sluta du e ju inte klok vf tror du jag kollar...han försöker ursäkta sig fast så länge han kollar e det OK göra ngt är helt annan grej.

• Hella031

haha, jag vill nästan att min sambo ska göra ngt sådant, jag gör ju det Generad
    han kan vara så jäkla oskyldig och snäll så jag får nippran ibland..

• Idril Altariel

Nej jag gillar inte det.
    Vi gör inte sånt.(vad jag sett iaf)
    Sen vad man kollar på när den andra inte är med det kvittar.
    Men jag tycker det handlar om respekt.
    Har aldrig sett min man spana och jag har heeeeelt ärligt aldrig gjort det själv.
    Så nej det går bort här.
    Alla är olika dock.
    Jag är inte typen som spanar dock..helt ärligt..verkar som ALLA andra gör det
    Mina man är het ,he he o jag har inte spanat sen jag träffade honom!!Folk tror mig inte men jag är sjukt förälskad fortfarande efter 8 år..
    Jag har inget intresse av det helt enkelt.
    Men om han sen gör det när han är själv ja det bekommer mig inte.
    Vill inte veta isf bara

• Anonym (Maria)

Nej jag spanar inte heller. Det ska vara något alldeles exceptionellt för att jag ska vända mej efter en snygging.

Min fd man spanade aldrig (vad jag märkte) på andra tjejer, min nuvarande gör det inte heller.
    Men den jag dejtade däremellan... brrr... han både tittade o kommenterade, o tyvärr tyckte jag han valde ut tjejer som jag absolut inte tyckte hade något plustecken alls! de mest tillgjorda tjejerna med värsta urringningen, kortkorta kjolar, högklackat o blonderat hår, de där som rör sej som katter då de går, dvs väldigt långt ifrån min stil.
    Det kändes olustigt som fan! jag sa inget sådär direkt, men han sjönk i min aktning med att gå på så lättköpta prylar, o min självkänsla i hans närhet sjönk också, för varför släpa runt foträta mej då han hellre vill ha en sån brud? Nåja, honom har jag sluppit ifrån nu! Skönt!

• Anonym

Jag hoppas min karl tittar för gjorde han inte det har han "dött eller tappat all lust". På samma sätt som vissa tittar på porrfilm för att hetsa upp sig, kan man väl titta på andra för att sedan hålla sig till sin fru? Givetvis får han titta diskret om jag är med på samma sätt som jag tjuvkikar diskret på läckerbitar.

• besten

jag har så dåligt självförtroende så ja, det skulle jag nog tycka var jobbigt.

• Anonym (Jope)

Han får inte titta på andra nej.. Men han har heller inget intresse av det, så jag behöver inte oroa mig.. Jag tittar heller inte på andra killar.

Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?