• Anonym

skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?

nä det är absolut inte otrohet.
    men om du gick i en affär, så ser du att en snygg tjej jobbar där och att hon kollar på din kille (eventuellt) sen ser du att din kille kollar på henne vid ett flertal gånger.
    skulle du bry dig?
    för det hände mig idag och jag blev inte direkt glad, men sa inget. (såklart)

• Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?
  • Anonym

Jag skulle garva åt honom. Jag är så pass säker på var jag har honom så jag är säker på att han inte skulle göra något mer än titta..

Jag kollar ju om jag ser en snygg kille. Gör inte du det?

• Anonym

Herregud, den dan min make slutar titta på snygga tjejer så har han blivit gay eller gammal *S*

• Anonym
    Svar på #4
    Anonym skrev 2008-09-25 02:53:38 följande:
    .HAN får det att låta som att han bara dansar och så komemr tjejerna, men jag tror inte att tjejer tar det steget att kyssa nån eller fråga efter nåns nummer om inte killenlagt in en rejäl stöt.fan.
    Det kan ju faktiskt inte vara helt omöjligt att det är så mångagånger.
    Det finns många tjejer som tar för sig så mycket de bara kan. Jag brukar själv göra det om jag har dansat med en kille ett tag och pratat med honom. Men självklart så får man ett nej så håller man det på en kopis nivå. Jag tycker inte att det är fel att våga. MEn får man ett nej så ska man acceptera det.
  • MiIou

Nä, det skulle jag inte, men det där beror ju helt på vem det är man är tillsammans med. Om det gällde min förra kille skulle jag ha blivit skitsur, för han gjorde det hela tiden och smög inte precis med det.
    Med min sambo är jag trygg, om någon annan skulle kolla in honom så skulle jag ta det som en komplimang, och jag kan faktiskt tycka det är lite skönt att få bli lite lagom sotis ibland, det är som ett bevis på att man bryr sig om den andre, för det är lätt att glömma bort vissa känslor när man varit tillsammans länge och har barn. Sen vet jag ju själv att jag kan kolla in en snygg kille ibland utan att det betyder något, jag kan ju till och med själv kolla in en snygg tjej, är hon snygg så är hon ju, inte konstigt om min sambo tycker samma sak då. Det behöver ju liksom inte betyda något.

• Zezana

Vet ärligt talat inte hur jag skulle reagera, då min sambo bara kollar på hundar.. Vi är hundtokiga båda två, så ser vi en hund, kan jag lova att båda stirrar & talar om för den andre att det går en hund där..

• Anonym

Handlar ju helt klart om självförtroende.. Beundrar er som inte bryr er..

Själv e jag Jättesvartsjuk! Känns som om jag ska dö om han kollar in ngn annan, om jag ser en snygg tjej så kollar jag på honom i fall han tittar osv.. Så jävla störigt, stackars min man..

Vet precis vad det beror på.. har gått upp massa i vikt och förlorat självförtroendet, vet att jag av vissa anses vara snygg när jag e smalare (kurvig med riktigt stora bröst och rumpa och smal midja, dock just nu knubbsäls looken) Då bara flinar jag om han spanar in ngn annan, men då blir jag också inspanad ofta så då håller han väl mest koll på vilka män som e ute efter mig *skratt*

• MBL

Nallepigan skrev 2008-09-25 11:01:11 följande:

Så man kan/ska inte vara tillsammans med någon för att man kan tycka att en annan människa är vackrare?
    Haha. Alltså är det inte poängen att man brukar tycka den personen man älskar är snyggaste i hela klotet då?! Kanske jag är kass på att formulera mig, men det är i alla fall så för många.
    Om man älskar en då gör det personen världans skitsnygg också.
    Och jag kan råka skriva med ironi, så det är bara att ta ett nypa salt.
  • Månglimt

Han får väl titta på andra tjejer om han vill, märker jag att han kollar extra på nån så skulle jag nog bara kolla vem det är och sen säga om jag tyckte hon var snygg eller inte :P.

• vixon

För mig är att vara trygg i ett förhållande inte att tycka det är okej att kolla in andra när man är med sin partner utan att man har tryggheten i varandra att vara nöjd med det man har och inte utsätta den andra för en massa onödig idioti. Ja, man fortsätter kolla på andra men det är ju skillnad på kolla och kolla. Ser jag en snygg snubbe så ser jag honom och sen är det inget mer med det, för vad fan är ett utseende i längden? Jag älskar min man och har absolut inget behov av att springa runt och glo och kommentera andra snubbar. Tycker det är rent barnsligt att storglo på andra när man har sin partner med och hålla på att kommentera - vad vinner man på det liksom?
    Funkar det för båda parterna i ett förhållande så fine - men jag skulle aldrig vilja leva i ett sånt förhållande.

• Jossi78

Åhh nej jag kunde inte bry mig mindre! Han kan kolla bäst fan han vill, precis som jag

*Life´s a bitch and then you die*
Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?