• Anonym

skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?

nä det är absolut inte otrohet.
    men om du gick i en affär, så ser du att en snygg tjej jobbar där och att hon kollar på din kille (eventuellt) sen ser du att din kille kollar på henne vid ett flertal gånger.
    skulle du bry dig?
    för det hände mig idag och jag blev inte direkt glad, men sa inget. (såklart)

• Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?
  • La Lola
    Anonym (Lollo) skrev 2008-09-25 09:26:49 följande:
    ja jag skulle bry mig! Skulle bli sur och fråga honnom om han inte kan knulla henne när han ändå håller på!(är sjukligt svartsjuk jag vet) sen skulle jag nog sura ganska länge!
    Oj...så jobbigt för förhållandet att vara så svartsjuk.
    //3 år tog det - jag ska bli mamma igen
  • Anonym (Lollo)

suck ja jag vet men kan tyvärr inte hjälpa det.har blivigt bedragen förut av den jag älskade då och det finns kvar i själen.Tur att min nuvarande underbara sambi inte är så intresserad av andra tjejer.och tittar han på dom så gör han det när jag inte är närvaranfde och därför är lyckligt ovetande!

La Lola skrev 2008-09-25 09:39:29 följande:

• La Lola
    Anonym (Lollo) skrev 2008-09-25 09:41:46 följande:
    suck ja jag vet men kan tyvärr inte hjälpa det.har blivigt bedragen förut av den jag älskade då och det finns kvar i själen.Tur att min nuvarande underbara sambi inte är så intresserad av andra tjejer.och tittar han på dom så gör han det när jag inte är närvaranfde och därför är lyckligt ovetande!La Lola skrev 2008-09-25 09:39:29 följande:
    Fast då var då o nu är nu.
  • MarieHJ

Japp, det skulle jag.. Men det är jag det=) Jag skulle ju inte göra slut eller så, men jag skulle definetivt bry mig! Men det vet jag att min sambo skulle göra om jag gjorde likadant.

• Anonym (Lollo)

ja jag vet.Men har svårt att bearbeta.
    La Lola skrev 2008-09-25 09:43:45 följande:

Fast då var då o nu är nu.
  • MarieHJ

La Lola skrev 2008-09-25 09:39:29 följande:

I vårat förhållande är det ömsesidigt.. Visst kan jaga nmärka det som att säga:"-Stäng munnen det rinner". Då kan han le och säga att det är bara jag för han. Sedan brukar det vara tvärtom också=) Men vi tycker om att vi är svartsjuka för då känenr man en sorts bekräftelse på hur mycket den andre verkligen älskar än. Min sambo sa att ahns ex aldrig någonsin kunde bli svartsjuk och det gillade han inte heller.. Då började han funder om hon äns brydde sig om honom Så för vissa är det bra med lite svartsjuka.
  • La Lola
    MarieHJ skrev 2008-09-25 09:49:13 följande:
    La Lola skrev 2008-09-25 09:39:29 följande:I vårat förhållande är det ömsesidigt.. Visst kan jaga nmärka det som att säga:"-Stäng munnen det rinner". Då kan han le och säga att det är bara jag för han. Sedan brukar det vara tvärtom också=) Men vi tycker om att vi är svartsjuka för då känenr man en sorts bekräftelse på hur mycket den andre verkligen älskar än. Min sambo sa att ahns ex aldrig någonsin kunde bli svartsjuk och det gillade han inte heller.. Då började han funder om hon äns brydde sig om honom Så för vissa är det bra med lite svartsjuka.
    O svartsjuka för mig är ett tecken på att man inte litar på den andra till 100%.
    Eller ens sig själv.

Så det är ju tur att man kan se på saken på olika sätt.
  • jenny99

Éftersom min blick fastnar lätt om jag ser en snygg man,så skulle jag inte klandra min man om hans blick fastnar för en snygg kvinna.

Så nej,jag skulle inte bry mig.Jag brukar skoja med han om det istället.

• Ejin

min sambo får väll gärna kolla om han vill men de finns nått som heter att va diskret.... jag har aldrig typ märkt att han har kollat in andra.. de kanske han gör va vet ja.. men då gör han de nog på ett snyggt sätt.. eller när ja inte e me...samma sak me mej.. ja råglor inte när han sitter jämte...jag råglor inte annars heller i oförsej
    de känns ju sådär om han skulle stanna mitt i en mening me mej för o sätta sej o stirra på en tjej som nån skrev...tycker de handlar om respekt för den andra..... men annars e de ju se men inte röra som gäller...

Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?