• Anonym

skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?

nä det är absolut inte otrohet.
    men om du gick i en affär, så ser du att en snygg tjej jobbar där och att hon kollar på din kille (eventuellt) sen ser du att din kille kollar på henne vid ett flertal gånger.
    skulle du bry dig?
    för det hände mig idag och jag blev inte direkt glad, men sa inget. (såklart)

• Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?
  • Anonym
    m00nfl0wer skrev 2008-09-29 12:57:23 följande:
    Jag spanar rumpr och bröst, varför skulle inte han få det då? Här spanar vi tillsammans. Kanske blir det en trekant. Nä, men helt ärligt. Han får titta på tjejer om han vill, han får fantisera om dom om han vill.. så länge det inte går ut över vårat sexliv. Jag tittar på killar (och tjejer!). Jag fantiserar inte bara om min egen sambo, uh vad tråkigt det skulle bli. Vi vet var vi har varandra.
    jo, fast nu gällde frågan om man är med sin kille i samma affär.
    dte är en annan sak om man är själv, men jag finner det lite respektlöst att blänga på nån som flirtar tillbaka.
  • Anonym
    Mystic noblesse skrev 2008-09-27 17:15:26 följande:
    Innan jag blev gravid och började se ut som en flodhäst struntade jag i det men nu e man lite svartis när han tittar... Men det är ett normalt beteende tycker jag. Bara för att man tittar en extra gång så innebär det inte att man vill hoppa i säng med denne. Fast det är min åsikt
    Håller med precis!! Mår man bra och självförtroendet är på topp så är det ju nästan lite charmigt när killen får stirr på ett par bröst eller spanar in nåns rumpa. Kan till och med gå igång lite på det ibland.. att han är en sexuell varelse liksom...

Men mår man taskigt och känner sig ful, fet eller bara gravid (och vill försvara den nya lilla familjen med näbbar och klor) så är det inte roligt..

Då vill man sura och ställa till världens scen och helst förbjuda snygga brudar i allt från reklam till film och hoppas att man inte träffar på så många när man går med sin kille på stan..

Kan bli helt fixerad av vad han tittar på ibland och vänder han sig om så måste jag kolla också ifall det skulle va nån snygg tjej han spanar in... Oftast är det inte det men man blir ju helnojig när man själv känner sig som en tråkig gravid-padda.
  • Anonym

M00nfl0wer -igår kollade vi på p-rulle ihop, då vill jag gärna kolla på snygga tjejer, men det är en annan sak, IRL blir det verkligt.
    i fantasin inte.

• Anonym

självklart skulle jag bli sårad o ledsen..
    vill ju bara att han ska ha ögon för mig...men man kan ju inte bestämma över dem

• Anonym

anonym tyvärr stämde inte din teori ihop med mig i alla fall.
    "sura till förbjuda snygga brudar"

TROR DU JAH SKULLE KOLLA PÅ SUPERSNYGGA tjejer med kroppar som är helt olika min då om jag hade världens sämsta själkänsla??

nix!!!!

• Anonym

nåt knas med mitt tangentbord.

• Anonym (nr112)

Ts förstår inte hur du menade med ditt sista inlägg..

Jag menade att jag måste kolla OM han spanade på nån tjej mest för att ha kontrollen... För att man är orolig alltså..

Menade inte att jag också spanar på snygga tjejer...

Eller vad menade du?

• m00nfl0wer

Men vi gör det när vi är ute tillsammans.. för vi är i princip alltid tillsammans, förutom när han jobbar. Vi brukar kommentera folks utseenden på stan. Han kan säga "Shit hon var snygg!" och jag säger vad jag tycker om hennes utseende.

Jag menar ju IRL. Och han får fantisera om en tjej han sett på stan om han vill.. samma sak som att jag får fantisera om vem jag vill som jag sett. Så länge det inte går ut över vårat sexliv. Så jag menade.

Anonym skrev 2008-09-29 13:07:15 följande:
    jo, fast nu gällde frågan om man är med sin kille i samma affär.dte är en annan sak om man är själv, men jag finner det lite respektlöst att blänga på nån som flirtar tillbaka.
  • Anonym
    m00nfl0wer skrev 2008-09-29 13:26:14 följande:
    Men vi gör det när vi är ute tillsammans.. för vi är i princip alltid tillsammans, förutom när han jobbar. Vi brukar kommentera folks utseenden på stan. Han kan säga "Shit hon var snygg!" och jag säger vad jag tycker om hennes utseende.Jag menar ju IRL. Och han får fantisera om en tjej han sett på stan om han vill.. samma sak som att jag får fantisera om vem jag vill som jag sett. Så länge det inte går ut över vårat sexliv. Så jag menade.
    ok, så skulle jag aldrig vilja ha det, men låter lite annorlunda och kul om man gillar det
Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?