Mystic noblesse skrev 2008-09-27 17:15:26 följande:
Innan jag blev gravid och började se ut som en flodhäst struntade jag i det men nu e man lite svartis när han tittar... Men det är ett normalt beteende tycker jag. Bara för att man tittar en extra gång så innebär det inte att man vill hoppa i säng med denne. Fast det är min åsikt
Håller med precis!! Mår man bra och självförtroendet är på topp så är det ju nästan lite charmigt när killen får stirr på ett par bröst eller spanar in nåns rumpa. Kan till och med gå igång lite på det ibland.. att han är en sexuell varelse liksom...
Men mår man taskigt och känner sig ful, fet eller bara gravid (och vill försvara den nya lilla familjen med näbbar och klor) så är det inte roligt..
Då vill man sura och ställa till världens scen och helst förbjuda snygga brudar i allt från reklam till film och hoppas att man inte träffar på så många när man går med sin kille på stan..
Kan bli helt fixerad av vad han tittar på ibland och vänder han sig om så måste jag kolla också ifall det skulle va nån snygg tjej han spanar in... Oftast är det inte det men man blir ju helnojig när man själv känner sig som en tråkig gravid-padda.