Anonym (jag) skrev 2023-04-24 15:58:36 följande:
Men hur okar man leva så? Känna ständig press att behaga sin partner av rädsla för att han/hon ska gå till någon annan istället?
Hur länge tror du den strategin kommer hålla?
Förhoppningsvis håller strategin hela livet, så länge som möjligt. Jag gillar att behaga min partner, pga personlighetsstörning är jag ibland allt annat än behaglig och vill försöka överkompensera det.
Anonym (Den jagande Diana) skrev 2023-04-24 16:17:00 följande:
Men du kommer ändå inte att få honom att sluta kolla på andra ibland, det funkar inte så. Jag är kvinna och 50 och jag "kollar på andra" lite ibland. Det är naturligt.
Det enda du gör med en massa bilder i tid och otid är ju att han fortare ser dig som en självklarhet och något man redan har sett. Behåll mysteriet längre istället och var lite mer svårflörtad och inte fullt så bekräftelsesökande, är nog mitt tips.
Kanske inte men jag känner att jag vill inte att han spanar in andra, kollar på porr osv. så han får porr (typ) av mig istället. Så skulle det bli så att han runkar någon gång istället för att ha sex med mig kanske om vi är ifrån varandra ett dygn eller mer så vill jag se till att han har massor av mig att runka till.
Sedan gillar jag också att påminna honom att jag älskar honom och längtar efter honom.