Inlägg från: Anonym (Lollo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lollo)

skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?

ja jag skulle bry mig! Skulle bli sur och fråga honnom om han inte kan knulla henne när han ändå håller på!(är sjukligt svartsjuk jag vet) sen skulle jag nog sura ganska länge!

• Anonym (Lollo)

nja jag har nog väldigt dåligt självförtroende.Och tycker att jag själv är ett nmonster bland alla vack´ra tjejer.så jag skulle bli ledsen om han tittade så uppenbart på en annan kvinna.För enligt mig är jag fulast.Även om min sambo säger att jag är vackrast i världen.Måste nog söka hjälp kanske!!

Anonym (o..jee...) skrev 2008-09-25 09:30:33 följande:

Anonym (Lollo) skrev 2008-09-25 09:26:49 följande:Jeee... låter inte sunt. Litar du inte på dig själv eftersom du är så svartsjuk?
  • Anonym (Lollo)

suck ja jag vet men kan tyvärr inte hjälpa det.har blivigt bedragen förut av den jag älskade då och det finns kvar i själen.Tur att min nuvarande underbara sambi inte är så intresserad av andra tjejer.och tittar han på dom så gör han det när jag inte är närvaranfde och därför är lyckligt ovetande!

La Lola skrev 2008-09-25 09:39:29 följande:

Oj...så jobbigt för förhållandet att vara så svartsjuk.
  • Anonym (Lollo)

ja jag vet.Men har svårt att bearbeta.
    La Lola skrev 2008-09-25 09:43:45 följande:

Fast då var då o nu är nu.
  • Anonym (Lollo)

jag sa att jag inte VET om han tittar när jag inte är med.Dvs jag är lyckligt ovetande av det.men när vi är tillsammans så har han bara ögon för mig.Han skulle nog inte märka om Pamela Andersson gick förbi oss.Min sambo älskar helt enkelt mig massor och det verkar inte som han är intressead av andra tjejer på det sättet.

Jennie med ie skrev 2008-09-25 10:08:48 följande:

Är han mindre intresserad av andra för att han tittar när du inte är med?
  • Anonym (Lollo)

nej det har jag inte sagt heler.Jag sa att MIN sambo inte verkar ha det intresset.Han har bara öögon för mig.Och han älskar mig väldigt mycket.Sen är ju människor olika självklart.Men MIN sambo känner inget behov över att dreggla över andra brudar när han kan dreggla över mig om du förstår vad jag menar!

Jennie med ie skrev 2008-09-25 10:22:49 följande:

Hurvida man tittar på och finner andra människor attraktiva eller ej är inget mått på hur mycket man älskar sin partner.
  • Anonym (Lollo)

ja tro vad du vill.

Jennie med ie skrev 2008-09-25 10:27:43 följande:

Och dregla över och titta på är samma sak?Vet du, jag tror att du lurar dig själv om du inbillar dig att din sambo inte tittar uppskattande på andra och tycker de är fina. Men om du trivs med det så visst
Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?