• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Kerpet1

Mina tummar är definitivt bara dina på Onsdag!!!! Gud så spännande! Jättekramar Caribe!!!!

Hej på er andra oxå! Hoppas det är bra med er!
    Kram på er!

• Caribe

Tack tjejer jag hoppas på 6:e gången gillt

• xena

Jag håller tummarna Caribe!

Här rullar allt på. Vovven, lilleman, måste operera bort tonsillerna. Innebär att det blir stiltje på prov fronten, tyvärr. Nu har vi väntat barn i 2 månader, tänk om det var en normal graviditet då hade man inte länge kvar ...

• Maskros67

Gomorron flickor!

Ojojoj!!! Ser att Caribe ligger för äggplockning nu. Håller tummarna stenhårt!

Xena: tack jag gör mitt bästa, men nu har det varit fullt upp ett tag.
    Trist med hunden, men snart är han väl fit for fight igen. Ja du, det är en låååång väntan.

Här är det full fart, mycket på jobbet o så har jag kommit igång med träningen igen. Har kört box 2 gånger i veckan o i em ska jag ner på gymmet för genomgång. Håller på o kastar in veden som jag staplade upp i ivåras också.

Kram allihopa!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • lilja71

Håller också tummarna för Caribe! Hoppas att hon kommer in med en glad rapport åt oss under dagen idag!

Härligt med träningen Maskros!!

Kram till er alla!!

• Caribe

Hej tjejer

Plocket gick bra idag även om det var ondare än vanligt och har blödit rätt mkt! Dessvärre fick jag ut färre blåsor än jag hoppats på, det blev 7st! Det är ju bra i vanliga fall men man måste få 5 st befruktade för att få göra långtidsodling så nu börjar en nervös väntan till samtalet imorgon....

Nu skall jag vila min onda mage!

Kram Kram och tack för alla goa tummar, skriver mer när jag är piggare!

• Kerpet1

Hurra!!!! Minst 5 befruktade imoron då!!!!!!

Kram

• zynk

Å tummarna hålles så hårt så hårt för dig och dina ägg Caribe!

• Ma Lu

Nu äntligen har också jag hittat hit Hinner knappt klicka in mig om dagarna men nu började det gå rykten på allvar i visp så jag måste komma hit och önska all lycka i världen till Caribe och guldäggen!!!

Med oss är det bra. Stella är en ritkig liten stjärna Oväntat nog(?) löste ju bebisen itne alla världens problem utan vi har det rätt rejält struligt på hemmafronten dels med makens jobb men framför allt är äldre bonusen "deprimerad" (eller nåt) och går hos psykolog och är allmänt jobbig Menmen... det löser sig. Så länge allt är bra med Stella så kan jag inte önska mig mer.

Strör ut en drös kramar över er alla och jag ska jobba på att vara lite mer aktiv och spamma er rejält som jag brukar

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
Svar på tråden VIHPS VIII