• Kerpet1

VIHPS VIII

Mina tummar är definitivt bara dina på Onsdag!!!! Gud så spännande! Jättekramar Caribe!!!!

Hej på er andra oxå! Hoppas det är bra med er!
    Kram på er!

• Kerpet1

Hurra!!!! Minst 5 befruktade imoron då!!!!!!

Kram

• Kerpet1

Caribe! Jag blir så underbart glad occh lycklig för din skull!!!!! Och va skönt med en tidig testdag, fast det är klart, de är ju halvklara!!!!!
    Ta nu riktigt hand om dig!!!!
    Hoppas du nu får två till frysen oxå!!! Om du mot förmodan vill bli fyra barns mamma! För denna gången ska det gå!!!!
    Kramar i massor från en tårögd kersti

• Kerpet1

Hej!

Kul att se Infan igen!!! Tänker massor på dig ska du veta!!!! Lycka till på nybesöket!!!

Och så är det snart testdag för käre Caribe!!! Spännande! Fast jag har en känsla av att du denna gång... Ja det verkar vara nått med dig denna gång tycker jag! Jag sattsar på ett fett pluss på fredag! Och jag hade definitivt inga symptom! Andra gången däremot började jag bli misstänksam tidigt...

Kram på er!

• Kerpet1

Jag vill bara spy!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fyfaan va orättvist och dumt och knäppt och jag vet inte allt!!!!
    Massor av kramar till Er!!!!!!! Blir så trött på all orättvisa!!!
    Blääääääääääääääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

• Kerpet1

Blir så glad av det jag läser här idag!!!!!! Och tårarna trillar... (tur jag är ensam på kontoret just nu)
    Grattis INFAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Stora kramar

• Kerpet1
    Caribe skrev 2008-11-13 12:35:21 följande:
    Mirren jag såg på ngt tv program där det var en mamma vars ivf barn hade dött, tror det var flodvågen i Thailand, men är inte säker? Hur som helst så hade dom gjort FET med samma batch som det första barnet blev till från och dom lyckades bli gravida igen och det barnet var väldigt lik deras första barn, nästan skrämmande lik med tanke på omständigheterna.
    Stämmer bra, Lille Viggo (som jag tror han hette) omkom i tsunamin, och jag glömmer aldrig när mamman var med i nyhetsmorgon och hade fått en son igen som var en kopia...
    Kan inte låta bli att tänka på att det finns två små "petter-kopior" i frysen på HS...

Kram på er alla förresten och Lycka till nästa vecka Caribe! Tänker på dig!

Hur mår Infan då?
Svar på tråden VIHPS VIII