VIHPS VIII
Mina tummar är definitivt bara dina på Onsdag!!!! Gud så spännande! Jättekramar Caribe!!!!
Hej på er andra oxå! Hoppas det är bra med er!
Kram på er!
Mina tummar är definitivt bara dina på Onsdag!!!! Gud så spännande! Jättekramar Caribe!!!!
Hej på er andra oxå! Hoppas det är bra med er!
Kram på er!
Hurra!!!! Minst 5 befruktade imoron då!!!!!!
Kram
Caribe! Jag blir så underbart glad occh lycklig för din skull!!!!! Och va skönt med en tidig testdag, fast det är klart, de är ju halvklara!!!!!
Ta nu riktigt hand om dig!!!!
Hoppas du nu får två till frysen oxå!!! Om du mot förmodan vill bli fyra barns mamma! För denna gången ska det gå!!!!
Kramar i massor från en tårögd kersti
Hej!
Kul att se Infan igen!!! Tänker massor på dig ska du veta!!!! Lycka till på nybesöket!!!
Och så är det snart testdag för käre Caribe!!! Spännande! Fast jag har en känsla av att du denna gång... Ja det verkar vara nått med dig denna gång tycker jag! Jag sattsar på ett fett pluss på fredag! Och jag hade definitivt inga symptom! Andra gången däremot började jag bli misstänksam tidigt...
Kram på er!
Jag vill bara spy!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fyfaan va orättvist och dumt och knäppt och jag vet inte allt!!!!
Massor av kramar till Er!!!!!!! Blir så trött på all orättvisa!!!
Blääääääääääääääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Blir så glad av det jag läser här idag!!!!!! Och tårarna trillar... (tur jag är ensam på kontoret just nu)
Grattis INFAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stora kramar