• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Maskros67

Jisses, det var redan dags för ny tråd. Tiden flyger iväg, hoppas alla hittar hit!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • lilja71

Bra att du fixade en ny tråd Maskros!

• Maskros67

Kul att se att du hittade hit Lilja!

Väldigt låg aktivitet nuförtiden. Hoppas det blir mera fart snart.

Jäktigt här, skriver mer sen.

Puss o kram!

• xena

Hittade också hit efter många om och men. Hinner inte skriva mer just nu, återkommer...

• Maskros67

Hej tjejer!

Igår fick jag vv-beredaren installerad fast de hann inte riktigt klart så de kommer tillbaks idag.
    Var uppe hos R igår, han är förkyld igen stackarn, så vi får se om det blir nån dans på torsdag, annars kanske jag åker själv om nån mer ska dit.

Tror jag börjar komma i klimakteriet redan har såna där vallningar hela nätterna o ibland på dagarna också. Är det nån som vet hur man kan testa sånt?

Kramisar!

• Sommar prinsessan

Heeeej.
    Undrade vart alla tagit vägen
    Hur mår alla????

• xena

Hejsan,

jag mår fint och här händer inget spännande eller revulotionerande . Ska starta med hunden på prov i morgon så då får ni hålla tummarna.

En reklamrunda för tråden vore väl på sin plats, men jag ids (=har ingen motivation till att göra det) inte nu .

• Maskros67

Gomorron!

Sessan: jag mår bra förutom att jag är trött o orolig att vara på väg in i klimakteriet redan. Tycker barnlösheten vore straff nog Har iaf fått en tid 5 sept.

Hur är det med dig själv då? Hur går försäljningen?

Xena: då håller jag tummarna nu

Undrar så hur det går för Caribe? Visst är hon väl igång nu igen?

Kram alla!

• lilja71

Kikar också in en sväng!

Lycka till Xena!

Undrar också var Caribe är, håller tummarna för att allt går enligt plan med nya försöket, hon har väl börjat med sprutor redan?

Maskis: värmevallningar kan man väl ha ändå?! Det är säkert ingen fara än! Kram

• Sommar prinsessan

Hej Xena,Maskis & Lilja.
    Hoppas provet går bra Xena! Kul å se dig.

Maskis det är säkert inget allvarligt men bra ändå att kolla upp!
    Å ja barnlösheten är defenitivt straff nog.
    Det går bra med MK, ska ha en visning med bara smink den 2/9. Har beställt hem deras nya mineral smink,WOW säjer jag bara
    Såå kul. Lilja detta sminket skulle du gilla

Förresten hur ser läget ut för dig Lilja? När är det dax för ny op? För visst skulle du operera dig igen?

Svar på tråden VIHPS VIII