• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • ProPPens

Grattis gumman till två fina små äggisar!! Fortsätter hålla tummarna för dom som ska växa sig fina till imorgon också!!!!

• Maskros67

Gomorron!

Åh vilka bra nyheter Caribe! Nu är den här dagen räddad, trots att regnet vräker ner här

Kraaaam!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Caribe

Ni är för goa tjejer jag är som sagt övertygad om att det var alla tummar från er som hjälpte!

Kan lova att tårarna rann igår när embryologen sa att vi för tillbaka 2 st idag och jag såg ut som ett frågetecken och sa "menar du att 2 har överlevt???". Embryologen såg förvånad ut och sa att ja alla har klarat sig, efter det hörde och kände jag inget mer trots mkt krånglande för att få in embryona

Lilja hur mås det med din mage? Har värken givit med sig?

Maskros hoppas du snart får det lite lugnare så du hinner in och skriva lite mer

Massor med kramar

• Minna72
    Caribe skrev 2008-09-02 09:12:58 följande:
    Ni är för goa tjejer jag är som sagt övertygad om att det var alla tummar från er som hjälpte! Kan lova att tårarna rann igår när embryologen sa att vi för tillbaka 2 st idag och jag såg ut som ett frågetecken och sa "menar du att 2 har överlevt???". Embryologen såg förvånad ut och sa att ja alla har klarat sig, efter det hörde och kände jag inget mer trots mkt krånglande för att få in embryona Lilja hur mås det med din mage? Har värken givit med sig?Maskros hoppas du snart får det lite lugnare så du hinner in och skriva lite mer Massor med kramar

Nu ligger de två carib(b)ean äggen och solar sig och växer på en skön plats! Cool
    ~Vår Diamant föddes 26 mars 2007~
  • lilja71

Grattis Caribe!! Jättekul att det gick så bra igår! Nu är det bara att vårda magen ömt!!
    Min mage är helt ok efter op och nu ska det inte vara ngt problem att få in en kateter vid nästa ivf. Har bokat tid den 15 sept hos fert.läkaren och så får vi se hur vi går vidare efter det. Håller tummarna!  Kraaam

• Kerpet1

Caribe! Jag blir så underbart glad occh lycklig för din skull!!!!! Och va skönt med en tidig testdag, fast det är klart, de är ju halvklara!!!!!
    Ta nu riktigt hand om dig!!!!
    Hoppas du nu får två till frysen oxå!!! Om du mot förmodan vill bli fyra barns mamma! För denna gången ska det gå!!!!
    Kramar i massor från en tårögd kersti

• Caribe

Lilja - Spännande att höra vad ni bestämmer den 15/9, och tänk vad skönt att få in en kateter som man skall vid nästa ivf! Tänkte på dig igår när dom inte hittade rätta apparater som fungerade på mig och höll på att bökade och klämde och tryckte fram och tillbaka och tänkte då att du hade 100 resor värre....

Kerpan tack så jätte mycket vännen! Såg på din hemsida att ni går i väntans tider VARMT GRATTIS VÄNNEN!

• Ma Lu

Hej kära ni Efter en period av stiltje här i tråden känner jag nu igen positiva vibbar när jag kommer in här Caribe har fått toppenbra resultat på nya kliniken, Maskros har rosen skimmer i ögonen igen, Lilja har gjort helrenovering, Cah har gängat sig och xena betar av månad efter månad på elefantgraviditeten!!! HurraaaaKyss

Hehe, Stella verkar härmed vara accepterad som flockmedlem åtm av vårt svartvita lilla spöka till katt: inatt när jag sov men maken var vaken hoppade hon upp i sängen, gick fram till stella, nosade på huvet, slickade lite och började sedan gnaga på det sätt hon bara gör med mig och maken när hon är tillgiven och vill gosa A ryckte förstås undan katten illa kvickt och istället gnagde hon på hans arm så han idag har små blåmärken som ser ut som de sugmärkjen företrädesvis tonåringar brukar kunna visa upp Jisses... Ananrs brukar hon bara komma fram och säga åt Stella att vara lite tyst ibalnd när hon gastar Det är också lite kul

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Maskros67

Hihi,
    skrattar åt Malus sammanfattning av tråden.

Ja, nu är det dags för lite medflyt för alla oss kämpar. Det är verkligen på tiden nu!!!

Lika stressigt här fortfarande, men jag kikar iaf in ibland, ska skärpa mig Caribe, jag lovar

Kram alla!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Caribe

Perfekt sammanfattning av Malu

Roligt att läsa om kattens accepterande av Stella hur tar den andra det då?
    Funderar ofta hur min röda kattbebis skulle hantera en riktigt bebis han blir ju t.o.m sotis när jag kelar med vår andra katt

Låter bra att du skall skärpa dig maskis har blivit beroende av att läsa om ditt kärleksliv

Kram Kram

Svar på tråden VIHPS VIII