• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • lilja71
    I'm MAC-addicted!! Finns ingen skugga som mäter sig med dom! Jo, kanske Laura Mercier då. Men smink är ju alltid kul

Jo, det blir op snart igen. Får hoppas att det är sista gången.
  • Sommar prinsessan

Jaja när vi träffas ska jag ta med mig lite så du får kolla
    Är dyra grejjer du köper eller? Vad ligger de i pris?
    Ska de göra om samma op igen eller vad ska de göra?
    Kommer du vara sjukskriven lika länge då?

• lilja71

Ja jag gillar ju smink och det kan ju vara kul att kolla vad de har för nått. MAC är väl ett mellanpris-märke (tror jag) Har köpt endel utomlands där det är billigare och endel hemma. En skugga kostar 140 kr (tror jag).
    Nä det är ingen så stor op, och jag blir inte sjukskriven efteråt. Ska bara vara hemma dagen efter op, op blir en torsdag så det är ju även en helg att vila upp sig på.

• Sommar prinsessan

Jaha men det var ju skönt att det inte blir någon större apparat denna gång
    Ok men du får väl göra en beställning av Mac när jag åker till San Diego då

• Cahela

Tack för alla grattis jag fått som nygift!!
    Hoppas allt är bra med er alla!
    Kram Cah

Lyckligt gift 9 augusti 2008
  • Caribe

Hejsan tjejer

Dags att ge ett livstecken ifrån mig tack både Sessan och Maskros för länk till nya tråden!

Jag har tagit en välbehövlig paus från allt barntänkande och då dessvärre även er här på FL!

Det stämmer att jag är igång igen, denna gången på Fertilitetscentrum, var på vul idag och det var ca 10-12 folliklar på tillväxt, ny kontroll på fredag och sen blir det ÄP någongång nästa vecka! Jag hoppas så att vi skall få tillräckligt med befruktade ägg för att få chansen att prova långtidsodling (det krävs minst 5st)

Cah varmt grattis till att ha blivit "Fru"

Maskros jag skall läsa din blogg för att uppdatera mig och jag hoppas att det inte är tidigt klimakterium du hamnat i! I min lärobok om fertilitet så står det att chanserna att kroppen släpper ifrån sig riktiga guldägg är som störst i "vår" ålder så ge inte upp hemmaförsöken!

Har ni hört om allt är bra med Malu och Stella ?

Är det någon annan som är i startgroparna för ivf?

Något nytt från Infan?

Hur som helst har jag tänkt på er alla och saknat er alla så massor med bamsekramar från mig, lovar att börja titta in då och då igen

Kram Caribe

• xena

Tack tjejer för tummarna!!! Tyvärr hjälpte de inte och för hunden fick för sig att det var spöken i skogen . Han blev skrämd av en i publiken med paraply och sedan fortsatte strulet. Nåja, det går fler tåg. Han är ju bara barnet, 17 månader och just nu i sista könsutvecklingsfasen.

Lilja och Caribe, det var inte i går man såg dem Kyss.

Maskros gör sitt allra yttersta och är ett föredöme på att hålla tråden vid liv Kyss.

SS, är en annan flitig skribent Kyss.

• copycats

Hej tjejer

NU har även jag hittat hit

Hoppas alla mår bra

Pöss

• Caribe

Hej tjejer,

Kan jag lita på era tummar på onsdag när jag gör äggplock kring 08.30 tiden???

Kram Kram

Svar på tråden VIHPS VIII