• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Caribe

Säger som Lilja så roligt att se alla gamla vihpsare, man får nästan en tår i ögat när man tänker på hur olika våra liv har blivit fast jag är väldigt lycklig för er skull som har lyckats efter lång kamp!

Lilja tack för tummar, du vet att du har mina när du behöver dom!

Maskros jag hoppas det ordnar sig på kärleksfronten, om jag fick bestämma så skulle du aldrig vara olycklig en dag till i ditt liv!

Malu ja det är grymt långt att vänta till måndag på att få veta om jag får några tillbaka... blir en jobbig helg, får försöka hålla mig sysselsatt!

Xena tänk att du "väntar barn" nu, det är så spännande, jag hoppas tiden går jättefort tills det är dags för er

Kram alla goingar!

• lilja71

Lite ego:
    Jag gjorde en sista op igår så nu är jag verkligen helrenoverad "där nere" När dom tog bort mitt myom i juni så vågade dom inte samtidigt vidga öppningen till livmodern så det var vad dom gjorde igår. Det gick jättebra nu när jag inte längre har ett myom som ligger och trycker ihop hela livmodern. Är så glad och lättad över detta, tyvärr så tror dom ändå inte att vi kan lyckas på "egen hand" utan dom är rädda att äggledarna inte är ok efter alla op som dom gjort för dom ligger så nära där dom tog bort myomet. Så det ser ut som vi får dra igång nytt IFV under hösten. Ska ta kontakt med min fert.läkare nästa vecka och planera in det, ska nog vänta ngn månad till men sen ska jag ta tag i det igen. Är sjukskriven idag för att ta det lugnt efter op men börjar jobba på måndag igen!

Hoppas du får fullt upp hela helgen Caribe! och att du får två små gryn tillbaka på måndag!

• Caribe

Lilja, då är du lika öm i magen som jag är då vad skönt att ha operationerna avklarade och kunna börja se framåt, spännande med ivf i höst med helrenoverat inrede
    Önskar att jag hade haft tid att ta bort myom, har ju flera stora, men enligt läkarna skall dom inte påverka... men ngt måste det ju bero på när man inte lyckas ngn gång?
    Dina chanser borde se mkt goda ut med ivf nu!

• zynk

Heeej!

Caribe FYRA befruktade är ju super - nu håller vi alla tummar som finns så de växer sig stora och fina i skålen . Förresten känner jag en tjej som efter 5 vanliga IVF provade långtidsodling och lyckades då . Ååååååååå va jag vill att det ska lyckas för dig! Kram!

Lilja Grattis här med - inte illa med en egen fl-namnsdag . (Maxie är vår namnsdagsexpert förresten)

Jag har börjat jobba medan A är hemma med sin far. Känns väldigt konstigt men bra.
    Som Caribe skrev så är det inte klokt vad olika våra liv blivit. Vi vill ju så gärna att vi alla blir vispare - men det vet ni ju. Många kramar och pussar till er alla !

• lilja71

Tack Zynk!! Det är så kul när ni kikar in och chattar lite med oss! Ha en nice helg! KRAAAAAM

• Maskros67

Hej tjejer o tack för era sympatier

Lilja: grattis på namnsdan o va skönt att op är avklarade!

Hinner inte skriva mer

Pusss!"

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Maskros67

Gomorron flickor!

Caribe: nu är mina tummar blå, hoppas snart vi får rapport om hur det har gått med de små embryona o att du får tillbaka två sötisar snart.

Har haft en bra helg. Var hos R från fredag em till lörd. em. Vi hade ju så mycket planerat i helgen, men han är risig så det blev bara mys hos honom o sen var jag iväg o dansade med kompisar i lördags o boxades igår. Hade iaf jättekul o det känns bättre mellan oss igen
    Life is a roller-coaster o det är jobbigt att hänga med i svängarna.
    Men, man får försöka ta en dag i taget o inte grubbla för mycket.

Kram allihopa!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Maxie

Hej tjejer.
    Väntar så på rapport från Caribe! Inga nyheter är bra nyheter än så länge va?

• Agronom

Hej på er goa tjejer!

Kikar in efter Caribe men det verkar som om långtidsodlingen ahr gjort susen och vår bästa Caribe just nu har blivit ruvare

Hoppas hoppas!

• lilja71

väntar också med spänning på rapport från caribe! Håller tummarna så de är blåå!!

Svar på tråden VIHPS VIII