• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Pess

Heeeeej gamla godingar Väntar spänt på goda nyheter från kära Caribe

• Maskros67

hoppas, hoppas...

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Caribe

Hejsan tjejer TACK FÖR TUMMARNA DET HJÄLPTE! jag kan med glädje rapportera att jag oxå är ruvare nu

Fick höra att av mina 7 ägg var bara 4 ägg mogna, plockades ju rätt tidigt och av dom 4 så blev alla befruktade och idag när jag kom så hade alla 4 fortsatt dela sig! Fick tillbaka en blastocyst som höll mkt bra klass enligt embryologen och en till som var snäppet under, de andra två skulle de fortsätta odla till imorgon och då besluta om de går att frysa!
    Själva återföringen var jättekrånglig dom kom inte åt som dom skulle men efter mkt om och men gick det och det häftigaste av alla vi fick se våra ägg i förstoring på tv skärmen och man såg all febril rörelse i äggen, superhäftigt, fick även se på skärmen hur dom låg till rätta i livmodern nu är jag GLAD GLAD GLAD och får börja hoppas, testdag den 12 sept!

KRAM KRAM

Ps blir glad att läsa att det känns bättre på kärleksfronten maskros

• Minna72

Åh gudars! Tårarna trillar av glädje - grattis Caribe till dubbelruvning!!!!!!!! Hurra hurra hurra!

~Vår Diamant föddes 26 mars 2007~
  • Maxie

Åh vad härligt Caribe! Precis vad jag längtat efter att få höra!!! Det lönar sig att byta vårdgivare minsann. Jippie! Och testdag "redan" 12 sept. Skönt! gumman!

• jamis

Underbart caribe! Vilka bra nyheter! Håller med Maxie om att det är snart till testdag! Åh vad jag ska hålla tummarna nu!

• FISK78

JAAAAAA Caribe - hurra vad härligt för er Nu hålls tummarna stenhårt

• Pess

Heja, heja Caribe och hennes två mini-caribisar

Svar på tråden VIHPS VIII