• Minna72

VIHPS VIII

Nu har jag också hittat hit - håller fem tummar för dig Caribe!!

~Vår Diamant föddes 26 mars 2007~
  • Minna72

Åh gudars! Tårarna trillar av glädje - grattis Caribe till dubbelruvning!!!!!!!! Hurra hurra hurra!

• Minna72
    Caribe skrev 2008-09-02 09:12:58 följande:
    Ni är för goa tjejer jag är som sagt övertygad om att det var alla tummar från er som hjälpte! Kan lova att tårarna rann igår när embryologen sa att vi för tillbaka 2 st idag och jag såg ut som ett frågetecken och sa "menar du att 2 har överlevt???". Embryologen såg förvånad ut och sa att ja alla har klarat sig, efter det hörde och kände jag inget mer trots mkt krånglande för att få in embryona Lilja hur mås det med din mage? Har värken givit med sig?Maskros hoppas du snart får det lite lugnare så du hinner in och skriva lite mer Massor med kramar

Nu ligger de två carib(b)ean äggen och solar sig och växer på en skön plats! Cool
  • Minna72
    Caribe skrev 2008-09-11 17:56:25 följande:
    Det gick inte den här gången heller... 6 misslyckanden, det måste vara ngt väldigt hemskt i min kropp som inte tillåteter en graviditet Har testat med CB digital extra känsligt test och det blev "icke gravid" Tack för stödet! Kram
    /)(/&/%¤GråterSkrikandes%¤%#¤#"¤%/&Gråter%(&/=(()()=) Skrikandes Världen är så J-A orättvis!!! Tusen kramar till er båda!!!!
  • Minna72

Det låter kanske "brutalt" det Aggis skriver, men jag måste nog hålla med om det du/hon skriver. Jag har varit i en liknande situation själv en gång och det enda som egentligen fungerade i längden var att bryta. I mitt fall handlade det främst om att han fortsatte sova över trots att vi inte var ihop.
    Kraftkramar till dig maskis, och kom ihåg att det blir ljusare bakom knuten, solen finns där bakom!

• Minna72
    Caribe skrev 2008-10-14 11:14:05 följande:
    Sessan jag läser gärna om jag får? Välkommen tillbaka Malu ja du ser du är borta några veckor och genast har jag hittat på ngt nytt jag hoppade av det inbokade ivf försöket och vänder mig till Åbo för ÄD Lite finska gener har aldrig skadat ngn eller hur? Det låter som ni fick alla väder under er semester, tur att ni hade det hyfsat varmt iallafall och jag hoppas ni hade det bra trots väder!Kram kram
    finska gener är toppen!
  • Minna72
    Minna72 skrev 2008-10-14 11:17:36 följande:
    finska gener är toppen!
    sisu och perkele vettu...
  • Minna72

ÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååhhhhhhhhhhh! va underbart! Håren reser sig på armarna!!!

• Minna72
    Maskros67 skrev 2008-11-06 15:44:00 följande:
     Sessan: jo, jag har höj o sänkbart, men det gäller ju o komma ihåg o ändra ställning också
    jag läste nog lite för snabbt nu eftersom jag fån igår mindes rekommendationerna om bakifrånställningen som överlägsen och nu såg jag att maskros säger att man måste komma ihåg att ändra ställning också.
  • Minna72

vet inte om jag skall lägga mig i, men när jag var på svårt-sidan tyckte jag det var jobbigt att läsa om andras grav-symptom så jag tycker nog faktiskt det kan vara en bra idé att inboxa sånt. Men det var hur jag kände.

Öki 070326
  • Minna72
    Ma Lu skrev 2008-11-10 21:06:08 följande:
    Kanske det, men nu frågade ju Lilja explicit om känningar INNAN hon plussade vilket eventuellt kan vara en annan sak Och Lilja frågade i tråden. Sen gör tjejerna självklart som de tycker är bäst och jam och jag ville nog mest bara vara positiva och uppmuntra infan som har det tufft
    Jo jag såg det först efter att jag postade, att Lilja ville veta om känningarna. Missade det!
    Och självklart skall Infan ha alla uppmuntringar som finns i världen, jag ryser fortfarande av det beskedet!
    Öki 070326
Svar på tråden VIHPS VIII