• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • jamis

Håller tummarna för minst 5 befruktade ägg nu, Caribe !

• Minna72

Nu har jag också hittat hit - håller fem tummar för dig Caribe!!

~Vår Diamant föddes 26 mars 2007~
  • Caribe

Det blev bara 4 st ägg... men dom tyckte vi skulle chansa på långtidsodling iallafall, så nu börjar en mkt nervös väntan tills på måndag.... antingen sker ett mirakel och vi får två blastocyster tillbaka eller hemska tanke så dukar alla under... så behöver fortsatta tummar tjejer!

Malu såklart att Stella är en riktig stjärna tråkigt att den lyckliga tiden skall kantas av andra problem dock, kan det aldrig få vara bara harmoni!?

Många kramar till alla!

• FISK78

Nu hittade även jag hit

Tummar i massor hålles för vår solstråle Caribe Vad spännande, hoppas så in i bomben för er

Grattis till fru Cah oxå, du var ju den första jag träffade från FL!!! Kul att du mår bra och har blivit fruga

Skickar massor av kramar till mina vänner härinne, tänker på er!!!

• Ma Lu

Ojojoj vad rysligt spännande 4 av 7 är ju jättebra men vad jag lider med dig som nu ska plågas ända till på måndag innan det blir ET. Jag tyckte dagen mellan ÄP och ET var värst  (om man räknar bort sista ruvningsveckan ) och nu har du en hel massa såna dagar! Sänder över en dusch av positiv energi till de små i labbet

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Maskros67

Gomiddag!

Caribe: va bra att ni ändå fick prova långtidsodling. Lovar att hålla tummarna hela vägen Kyss

Malu: usch va trist att det aldrig bara kan få vara lugnt o harmoniskt. Håller tummarna för att allt blir bättre. Men som du säger, huvudsaken att lilla Stella mår bra.

Här är det heller ingen dans på rosor. Vet inte alls hur det kommer bli med R framöver, men försöker ta en dag i taget o njuta av den tid jag får.

Hur mycket som helst på jobbet så jag hinner inte vara här.

Kram allihopa!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • ProPPens

Kikar in och hejjar på er!!

Ser att Caribe har ägg på tillväxt! Dom håller jag tummarna för att dom blir fina små blastocyster som boar in sig i din mage!!!

Maskros får massor med kramar och jag hoppas det löser sig med R!!!

Xena Du ser snart är även din elefangraviditet till ända!!! Tiden går fort, fast antagligen inte tillräckligt!!!

Här går allt bra med lilla Vendela! Hon växer som ogräs och varje dag är underbar. Njuter av varje stund och tar tillvara på det mirakel vi fått!!!

• Maxie

Tittar in för att krama om alla och särskilt Caribe som har en jobbig väntan framför sig och Lilja som har namnsdag idag enl FL.

• lilja71

Maxie: Tack för grattis!!

Håller tummarna för Caribe!

Kul att se alla gamla vihpsare inne för att hålla tummarna också!! Saknar er!

Maskros: tråkigt att höra att det inte är så bra med kärleken. *Kramar om*

Kram till er alla!

Svar på tråden VIHPS VIII