• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • xena

Här råder framtidstro, hopp och kärlek läser jag. KUL!

Har varit "utlånad" och jobbat på annan ort ett par dagar så jag har varit offline. Men nu har jag läst om nyheterna på tråden och glädjs åt dem!

• Sommar prinsessan

Hurra, hurra å grattis till Caribe! Jag önskar av hela mitt hjärta att du blir tvillingmamma
    Är glad för att Xena räknar ner månadernaGlad
    Härligt Lilja att op gick fint!! Nu hoppas jag på att vi båda kör igång med IVF i höst!
    Maskis jag tror på er. Ge inte upp!
    Ma Lu va mysigt med kattens accepterandeGlad Önskar att resten ska bli bra oxå!

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Maskros67

Gomorron flickor!

Oj va regnet öser ner här sommarn tog slut väldigt fort i år.

Caríbe:

Xena: kul att jobba på annan ort, eller?

Lilja: Inte långt till den 15 ju

Malu: pussa Stella från mig

Sessan: tack för att du tror på oss. Jag tror att R behöver mycket tid o ta allting i sin takt, så kanske det kan bli bra ändå det här i slutändan. Men barn kommer det inte bli, det är jag 99,9 % övertygad om. Man får hitta andra värden i livet istället.

Nästa helg ska vi på dansbandshelg i Idre, 13 pers i en stuga, det ska bli jättekul. Hoppas bara att det inte är min tur att bli förkyld nu, känner mig lite risig idag o folk är sjuka till höger o vänster runtomkring mig. R ska till doktorn idag igen o kolla så han inte fått hjärtmuskelinflammation eller nåt.

Kram alla sötnosar!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Caribe

Hejsan sessan ja tänk om man kunde få bli tvillingmamma det är min absoluta dröm

Har du haft en bra sommar/semester? Går allt som det ska med mannen?

Maskros det där var en fin uppryckning nu är jag lite nöjdare dansbandshelgen i Idre låter kul håller tummarna att alla elaka baciller håller sig borta så du är i form och att även R piggar på sig!

Jag har haft mkt tankar under semestern och det jag kom fram till är att så länge jag har P i mitt liv så är jag lycklig för han är det viktigaste i livet för mig, barn är en bonus, en underbar bonus jag väldigt gärna vill få och kämpar för, men som sagt att leva lyckligt i tvåsamhet är inte det sämsta men man får helt klart värdera om saker i livet! Men skulle t.ex P be mig släppa barnkampen för att han inte orkar mer nu när vi kämpat så länge så skulle jag göra det - nu vill han inte det, men sådana tankar har jag iallafall tänkt och det känns sunt att jag inte är lika förblindad längre att det måste bli barn till varje pris!

Kram Kram

• Sommar prinsessan

Hej Maskis å Caribe.
    Jag har oxå funderat mycket den här sommaren. Hade faktiskt fundering på att strunta i vårt sista IVF pga av hur jag mår innan under och efter. Visste inte om jag tyckte det var värt det? Men efter att ha pratat med F om hur jag kände bestämde vi oss för att faktiskt använda oss av denna sista IVF. Om jag får många ägg som landar i frysen å det inte skulle bli en graviditet av färskägget vet jag inte om jag kommer använda upp eskimåerna. Det är en fråga jag får ta ställning till om det inträffarGlad.
    Sakta, sakta går vi framåt i vårt förhållande. Jag har börjat förstå att F inte förstår att han agerar konstigt å därför är helt frågande till min ilska/ ledsamhet. Det jag nu ska försöka mig på är att förklara varför jag reagerar som jag gör och ibland helt enkelt bara släppa det å tänka: han vet inte bättreFörvånad
    Fick healing av en på jobbet för 2 veckor sedan som hjälpt mig mkt , rensde mkt och fick mig att komma till insikt om vissa saker!
    Livet är här å nu och förhoppningsvis många år framöver. Vad innehållet i mitt liv blir är upp till mig i mångt å mycket å det ska jag försöka att tänka på!
    Så med detta djupa pladdrande är min slutgiltiga fråga.
    Ska vi försöka få till en helg date i Stockholm i November???
    KRAM

• Caribe

Det vore väldigt roligt med en helg date i November Sessan

• lilja71

oj, vilken fart det blev på tråden nu när Caribe är tillbaka också! Jättekul att alla är här och skriver igen!! Har saknat er allihopa!

Borde egentligen kommentera både sessan, xena, maskros, malu mfl men jag ska strax ut på kundbesök och hinner inte. Vill bara säga att ni är BÄST!!! KRAAAM

• Caribe

Kört hårt med kunderna Lilja!

Kollade på min sida och i november har jag hängt här på FL i 3 år.... tiden går, hur länge har ni varit medlemmar?

• Sommar prinsessan

Jag blev medlem i januari -06 så jag kommer lite efter digGlad
    Jisses vad tiden går!! Trodde inte det var så längesedan jag trillade in härFörvånad

• Caribe

Sessan ja då var du 2 mån efter mig, inte klokt att man varit här så länge... å andra sidan hade jag tappat förståndet om inte det här forumet funnits, tänk hur många ggr det här varit det ända man haft för att få ventilera med folk som förstår!

Svar på tråden VIHPS VIII