VIHPS VIII
Hittade också hit efter många om och men. Hinner inte skriva mer just nu, återkommer...
Hittade också hit efter många om och men. Hinner inte skriva mer just nu, återkommer...
Hejsan,
jag mår fint och här händer inget spännande eller revulotionerande . Ska starta med hunden på prov i morgon så då får ni hålla tummarna.
En reklamrunda för tråden vore väl på sin plats, men jag ids (=har ingen motivation till att göra det) inte nu .
Tack tjejer för tummarna!!! Tyvärr hjälpte de inte och för hunden fick för sig att det var spöken i skogen . Han blev skrämd av en i publiken med paraply och sedan fortsatte strulet. Nåja, det går fler tåg. Han är ju bara barnet, 17 månader och just nu i sista könsutvecklingsfasen.
Lilja och Caribe, det var inte i går man såg dem .
Maskros gör sitt allra yttersta och är ett föredöme på att hålla tråden vid liv .
SS, är en annan flitig skribent .
Jag håller tummarna Caribe!
Här rullar allt på. Vovven, lilleman, måste operera bort tonsillerna. Innebär att det blir stiltje på prov fronten, tyvärr. Nu har vi väntat barn i 2 månader, tänk om det var en normal graviditet då hade man inte länge kvar ...
Här råder framtidstro, hopp och kärlek läser jag. KUL!
Har varit "utlånad" och jobbat på annan ort ett par dagar så jag har varit offline. Men nu har jag läst om nyheterna på tråden och glädjs åt dem!
Det är som alltid våran solstråle Caribe som drar till sig "publik" på tråden . Kul att se er alla tillbaka, det har varit tråkigt med stiltje. Fast å andra sidan har man ju haft annat för sig under sommaren.
SS, skönt att höra att saker o ting går åt rätt håll för er. Det är bara att skynda långsamt och försiktigt.
Maskros, åhh vad jag är avis på dig som får dansa så mkt. Jag får aldrig det, har ingen som vill följa med på dans . Jo det är kul att vara på annan ort, men svårt att hitta rätt så det kan bli lite väl stressande när man vet att man har "priojobb". Är hästen frisk ännu?
Vilka underbara känslor du hyser till din man! Skönt att själv också ha dem klara för sig. Men nu ska du ju bli
mamma, så det kvittar ju vad du tänker
.
Lilja, med ditt nyrenoverade inre så kommer det fungera fin denna gång.
Jag blev medlem januari 2006, herregud vad tiden gått. Ursprungstråden Kerpet startade är ju lika gammal.
Jag saknar alla från tråden, känns tråkigt att man inte alltid har tid o motivation till att följa vad som händer. Men ibland läser jag lite på VISP och kollar runt på deras sidor...
Träff låter super, vet bara inte hur jag ska kunna få tid till det. Helgerna i november är redan uppbokade. Sista helgen i oktober, vad sägs om den?
Ang. träff så vet jag inte om jag kan komma. Har inte schemat klart ännu....
Men nu ser man på Agronom smyger sig in så där . Kul att se "gamlingarna" igen!!!
Infan, vi har löst pratat om fest i kotober/november. Men inget mer exakt. Och plats...Norrbotten !!! Nää Sthlm så klart.
Tänk om SS och CC skulle infinna sig snart, då är vi väl mer eller mindre kompletta här i dag .
Ma Lu, tyckte din "kapning" var mycket klok kapning .