• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • lilja71

Caribe: låter som en bra ide att vara ledig på fredag!
    Ja, vad händer här....jo vi fortsätter vår renovering i huset...vi går från rum till rum och så startar vi lite nya projekt ute i trädgården också....just nu så håller vi på att sätta räcke på vår nya balkong. Det är aluminiumstolpar med glas mellan, det blir ett riktigt lyft för huset. Inne så har vi varit och beställt garderober till hallen. Spegeldörrar från Lumi med aluminiumram och så ska vi ha sån Elfa inredning med skenor på väggen. Det ska bli så himla skönt att få ordning i hallen. Längtar tills de levereras (om 3-4 veckor). Annars hinner vi inte med så mkt mer, faktiskt. (orkar inte mer heller )

• Caribe

Proppens nix jag har aldrig varit aktuell för 3-pack är för gammal för det!
    Det kostar ju 30´per gång och man tjänar ca 10´per gång via bruttolöneavrag, vi skulle inte ha råd med så täta försök som vi ändå gör om det inte vore för det!

• Caribe

Lilja tror ni liknar oss mkt med att ständigt ha ett projekt på gång i huset/trädgården så att man känner att ngt går framåt på ngn front barnlös = fint boende? Nya balkongen låter jättefin och att få ordning i hallen är ngt vi oxå jobbar på

• ProPPens

Caribe Men att det ska vara åldersgräns på det med. Men med avdraget blir det väl ungefär samma summa. Jag hoppas att detta är erat sista försök!!!! Som du har kämpat är du verkligen värd att få lyckas många gånger om!!!

• lilja71

Caribe: visst är det så! man måste känna att man kommer framåt med någonting för att inte allt ska vara nattsvart. Dumt att det ska vara massa åldersgränser och regler hit och dit kring IVF:en

• infan

Hejsan!
    Efter låååång frånvaro sticker jag in foten igen. Har ju definitivt inte glömt er sköna bönor!
    Här har det varit en sommar med mycket funderande. Det känns ju som om alla gett upp hoppet om oss och det har påverkat mig mer än vad jag kunnat ana. Tänker ofta att det aldrig blir några barn, men ger liksom inte upp för det. Är i något märkligt ingenmansland. Det har jag väl iofs varit länge, men det har liksom ändrat karraktär. Hur som haver är det snart dax för nybesök inför vårt landstingsfinansierade försök. Luttrad och van är jag inte det minsta nervös eller har speciellt mycket frågor - gå dit och "göra jobbet" liksom.

Ser att Caribe närmar sig testdag? Du vet att jag tänker på er vännen!

Kram på er alla!

• Caribe
    HEEEEEEJJJJJJJ INFAN

Åh vad glad jag blir att se dig här har saknat dig och undrat hur det är med dig/er!

Kom ihåg en sak i ingemansland och det är att jag har inte gett upp hoppet om er!

Har du gjort landstingsfinansierat förut? Vart får ni gå då?

Massor med kram!
  • infan
    HHHHHHEEEEEEEJJJJJJJJJJJ Caribe!!!
    Sitter och ler över det det sköna välkomnandet tillbaka! Jag ska ta till mig att du envist hänger kvar vid hoppet om oss, tack!
    Puffar över all styrka jag kan uppbringa eftersom du verkar ha en skittuff vecka på flera plan. Kram!
  • lilja71

Men jiiisus, här försvinner man från datorn en stund....och vad händer?! ....en kär gammal vän kommer tillbaka!! TJOHOOOOO!!! Vilken glad överraskning!

• xena
    Kyss Lilja, här är jag! Har jobbat på bortaplan ett tag, men nu är jag hemma för tillfället och ledig!

Infan, så kul att se dig!!!

Pust, ni hade skrivit sååå mkt så jag orkar inte kommentera Generad.
Svar på tråden VIHPS VIII