• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • MallaMojs
    Caribe skrev 2008-09-11 08:58:12 följande:
    Tack Malla försöker klamra mig fast vid hoppet att det inte varit så här på tidigare 5 försök och att kanske en blastocyst lossnat men att en får vara kvar?
    Fick du två tillbaka?

...de kunde ju aldrig fastställa vartifrån blodet kom, och här sitter jag med två överaktiva barn med hosta from hell *hemma från jobb och dagis*
    *~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Caribe

Malla - ja jag fick två tillbaka, att det kom levrat brunt blod kan jag hantera utan att ge upp hoppet men när det kommer massa rött blod så känns det värre

Äter ju trombyl oxå som gör mig mer blödningsbenägen, lät bli tabletten imorse dock!

Hoppas dina älsklingar kryar på sig!

• Caribe

Eller så är det Crinone progestoron gel som håller tillbaka mensen sämre än vad progestoron vaggisarna gjorde, bytte ju till Crinone på det här försöket....

• ProPPens

Håller mina tummar för att dina små fortfarande bor kvar, Caribe!!!! Massor med kramar till dig och en avhyvling till jobbet som ställer in!!!

• lilja71

Usch vilken natt du har haft Caribe! Inte kul, varken med blödning eller med inställt möte. Ang blödningen så hoppas jag som övriga att det inte ska vara så farligt, men jag förstår ju dina tankar (bara att gå till sig själv så vet man hur man tänker när man börjar blöda). Jag fortsätter att hålla tummarna och hoppas på falskt larm! Kram

• Maskros67

Morrn!

Caribe: fy, vilken hemsk natt o sen mötet inställt till råga på allt. Håller tummarna stenhårt för att det inte är kört. Bamsekram!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • tickan

Caribe: Varm kram till dig! Håll oss underrättade... Usch, så livet är tufft...

• jamis

Åh caribe! Jag hoppas så att det ska gå bra för dig! Förstår om det är jobbigt nu... men jag håller tummarna. Usch, vet inte vad jag ska skriva... Stor kram!

Svar på tråden VIHPS VIII