• MallaMojs

VIHPS VIII

Caribe skrev 2008-09-11 08:47:11 följande:
    Hej tjejerHar sovit 4 timmar inatt började blöda igårkväll det kom först ut massor med levrat blod för att därför komma mörkt rött blod så det var definitivt en riktig blödning har haft mensvärk både igår och idag, även om blödningen upphört för tillfället? Känner mig helt bedövad, har ju aldrig börjat blöda innan jag slutat med progestoron förut? Sen skulle jag ju ha mitt ödesmättade möte på jobbet om min framtid idag 9.30 och har laddat som 17 oavsett hur jag mår... så kommer jag till jobbet och får höra att mötet är inställt och ev blir ngn gång nästa vecka så då fortsätter den orsäkerheten  Fy vad jobbigt allt ska vara jämt!
    Låter ju lite som mig... Lite mörkt och levrat från ruvardag 5 och sen blod till å från i typ tre månader... Hmm, det behöver INTE vara kört, Caribe - jag håller alla tummar
    *~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • MallaMojs
    Caribe skrev 2008-09-11 08:58:12 följande:
    Tack Malla försöker klamra mig fast vid hoppet att det inte varit så här på tidigare 5 försök och att kanske en blastocyst lossnat men att en får vara kvar?
    Fick du två tillbaka?

...de kunde ju aldrig fastställa vartifrån blodet kom, och här sitter jag med två överaktiva barn med hosta from hell *hemma från jobb och dagis*
  • MallaMojs

Här är en till som tjuvläser och tänker på er!!! 

Vi satt, tragiskt nog , framför tv:n i lördags kväll å såg dansbandsgrejen för andra veckan i rad Jag kan inte dansa, och jag lyssnar inte på den genren annars heller, men båda jag och M tyckte det var ett kul program och så är Settman lite av en idol Jag gillade Larz-Kristerz men fattade nog inte poängen med att alla hade samma storlek på kläder???
Svar på tråden VIHPS VIII