• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Caribe

Många kramar till Aggis och Kerpet, jag tycker det är bra att vi har separata trådar, men det betyder inte att man inte blir superglad varje gång ni tittar förbi och skriver lite och kommer med pepp, tänker på er allt som oftast skall ni veta! Tycker ni är underbara och jag är väldigt lycklig för er skull att ni väntar tillökning igen

• Caribe

Hade värsta mardrömmen inatt, jag hade fått "ett" befruktat ägg och det skulle jag själv bära omkring på i en petriskål tills det var dags för insättning, det lilla embryot hade dessutom små vingar som en fluga och en dum kollega till mig lyfte på locket till petriskålen och så flög embryot iväg, jag försökte fånga det men det gick inte och sorgen var total...... vad sägs om den symboliken

• Maskros67

Gomorron!

Caribe: fy bubblan vilken dröm! Snacka om att hjärnan går på fullvarv när man drömmer såna grejer. Usch. Håller tummarna för att de här små embryona inte flyger sin kos.

Malu: jo, jag har också hört att cyklerna ska bli kortare när man är på väg in. Ytterligare ett symptom som jag fått är att jag blivit så känslig "där nere" inte skönt o ha sex precis Generad . Sex brukar ju va ett säkert kort när man vill få igång mensen, men inte ens det verkar hjälpa nu
    Kommer väl igång lagom till helgen när vi ska till Idre o dansa o bada o basta.

Kram allihopa!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • infan

Sladdar in lite snabbt för att visa att jag inte dragit mig ur igen trots Liljas skrämseltaktik

Kerpet: Hej! Tänker ibland på den enda gången jag träffade dej (och bl.a. Zynk, Mirren och Alyia (??? Nä vad katten - har jag glömt nicket!). Det var kul, men det varade tyvärr inte...

Caribe: hugaligen vilken mardröm! Jag blir riktigt ledsen och kan också känna paniken. Peppar dej till max!

• FISK78

Kul att se alla gamla godingar i tråden igen, det har varit tomt utan er Säger som Aggis att jag älskar att läsa i tråden och tänker på er SÅ MYCKET ska ni veta Men vill inte snacka massor om mitt liv eftersom jag vet hur jobbigt det är

Men håller ALLA tummar som jag kan inför testdagen på fredag, Caribe!!! Spännande som 17

Heja er alla andra oxå förståss, som sagt tänker på er!!!

KRAM

• tickan

Caribe: Du vet att jag också håller mina tummisar för dig! Läskig dröm! Tur att drömmar inte alltid kan och ska tolkas bokstavligt!

• lilja71

Caribe: håller tummarna för att det går bra på jobbet idag och att det inte är så illa som du befarat!!

Gooood moooorgon!

• Caribe

Hej tjejer

Har sovit 4 timmar inatt började blöda igårkväll det kom först ut massor med levrat blod för att därför komma mörkt rött blod så det var definitivt en riktig blödning har haft mensvärk både igår och idag, även om blödningen upphört för tillfället?

Känner mig helt bedövad, har ju aldrig börjat blöda innan jag slutat med progestoron förut?

Sen skulle jag ju ha mitt ödesmättade möte på jobbet om min framtid idag 9.30 och har laddat som 17 oavsett hur jag mår... så kommer jag till jobbet och får höra att mötet är inställt och ev blir ngn gång nästa vecka så då fortsätter den orsäkerheten 

Fy vad jobbigt allt ska vara jämt!

• MallaMojs
    Caribe skrev 2008-09-11 08:47:11 följande:
    Hej tjejerHar sovit 4 timmar inatt började blöda igårkväll det kom först ut massor med levrat blod för att därför komma mörkt rött blod så det var definitivt en riktig blödning har haft mensvärk både igår och idag, även om blödningen upphört för tillfället? Känner mig helt bedövad, har ju aldrig börjat blöda innan jag slutat med progestoron förut? Sen skulle jag ju ha mitt ödesmättade möte på jobbet om min framtid idag 9.30 och har laddat som 17 oavsett hur jag mår... så kommer jag till jobbet och får höra att mötet är inställt och ev blir ngn gång nästa vecka så då fortsätter den orsäkerheten  Fy vad jobbigt allt ska vara jämt!
    Låter ju lite som mig... Lite mörkt och levrat från ruvardag 5 och sen blod till å från i typ tre månader... Hmm, det behöver INTE vara kört, Caribe - jag håller alla tummar
    *~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Caribe

Tack Malla försöker klamra mig fast vid hoppet att det inte varit så här på tidigare 5 försök och att kanske en blastocyst lossnat men att en får vara kvar?

Svar på tråden VIHPS VIII